  • 31. Data: 2015-11-05 17:17:07
    Temat: Re: Grzejecie?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 16:51:08 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Masz podłogówkę w garażu? Ty burżuj jesteś.

    W dwoch garazach ;) No mam - wyszly petle co 40cm czyli na oba garaze po ~31m2
    kazdy - w sumie jakies 100m, czyli razem z dodatkowym miejscem w rozdzielaczu
    etc jakies 300 pln :) Dwa kalafiory wyszlyby drozej ;)

    Choc szczerze mowiac - poki co petle garazowe mam zamkniete, nie grzeje - nie
    ma potrzeby. Dobrze, ze nie ocieplalem sciany miedzy domem, a garazem bo
    dzieki temu jest tam zawsze powyzej zera :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2015-11-06 12:35:54
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 07:26:47 UTC+1 użytkownik uciu napisał:

    > co masz na podłogach - płytki czy parkiet?
    >
    > Sensownym rozwiązaniem do podłogówki wydają mi się płytki ale obawiam się chłodu
    ,wtedy kiedy podłoga nie będzie grzała...

    > Z drugiej strony płytki wychodzą duuuzo taniej, bo w jakimś markecie widziałem
    parkiet pod podłogówkę za 250zł m2 do tego kleje, lakiery....

    > uciu

    Bez przesady.
    U siebie mam w kuchni płytki na betonie bez styro pod spodem.
    Można chodzić spokojnie, nic nie ciagnie nie ma zimno nawet w mrozy.
    W łazience mam kafelki na 10 cm styroduru i wylewce.
    Podobnie, nie ma żadnego szoku ze zimno czy cos.

    Pod podłoga mam ziemie, nie mam piwnicy. Ale poziom podłogi jest na wysokosci gruntu
    i niżej nie ma żadnego ocieplenia.
    Sciany ceglano kamienne 40cm.

    Plytki sa sporo trwalsze od parkietu...

  • 33. Data: 2015-11-06 13:39:33
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 17:17:08 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]

    Tez mam - bo ja prawie mieszkam w tym garazu ;)

    > Choc szczerze mowiac - poki co petle garazowe mam zamkniete, nie grzeje - nie
    > ma potrzeby. Dobrze, ze nie ocieplalem sciany miedzy domem, a garazem bo
    > dzieki temu jest tam zawsze powyzej zera :)

    Sciana nie jest zimna od strony domu? Bo jak duza roznica temperatur, to moze lepiej
    miec ta izolacje i troszke wody puscic w garazu w podloge.

    --
    bajcik