  • 1. Data: 2015-11-04 16:28:53
    Temat: Co za debil
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    powinni go natychmiast uśpić

    https://youtu.be/HltnR8wQMgQ

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2015-11-04 16:59:38
    Temat: Re: Co za debil
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 4 listopada 2015 16:29:29 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    > powinni go natychmiast uśpić
    >
    > https://youtu.be/HltnR8wQMgQ

    oj tam uspic, z roboty wyrzucic wystarczy

    b.

  • 3. Data: 2015-11-04 17:21:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Może to jego maszyna. Kto bogatemu zabroni?

  • 4. Data: 2015-11-04 17:53:43
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-04 o 16:28, PiteR pisze:
    > powinni go natychmiast uśpić
    >
    > https://youtu.be/HltnR8wQMgQ

    Oglądać od 5:30, wcześniej szkoda czasu.
    Jacek

  • 5. Data: 2015-11-04 18:15:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ogólnie szkoda czasu na oglądanie takich głupoty. Co innego to
    https://m.youtube.com/watch?v=AYFJWPGneJI

  • 6. Data: 2015-11-04 18:42:00
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Ogólnie szkoda czasu na oglądanie takich głupoty. Co innego to
    > https://m.youtube.com/watch?v=AYFJWPGneJI

    I myślisz, że wkrótce takie cuda techniki będą obsługiwać chłopaki
    "uchodźcy" z Syrii, Afganistanu? Przecież szukać pracy przyjechali? Co nie?
    Jacek

  • 7. Data: 2015-11-04 19:05:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Myślę a w zasadzie jestem pewny ze w dowód wdzięczności to te tajne ciemniejsze do
    czarnych chłopaki ręcznie będą zaladowywac, tam zaladowywac. Oni na plecach takie
    rolki do dużej kasy fiskalnej będą nosili. Chyba się nie myle?

  • 8. Data: 2015-11-04 19:12:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    czarnych chłopaki ręcznie będą zaladowywac, tam zaladowywac. Oni na plecach takie
    rolki do dużej kasy fiskalnej będą nosili. Chyba się nie myle?

    Czarne chłopaki - kasa fiskalna - będą nosili.
    To jak oksymoron.
    Jacek

  • 9. Data: 2015-11-04 21:17:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak się da ja podpierdolic to i nieść trzeba. Kto powiedział ze lekko będzie.