  • 1. Data: 2015-11-05 13:15:32
    Temat: nowe wnioski o pozwolenie na budowe
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    szlag by ich %^$^@% B#%#%# jasny trafi - znów minister sie popisał wspanialym
    rozporzadzeniem, poprzednie było debilne ale wniosek dało sie zmiejszajac czcione
    wydrukowac na 4 stronach zamiast 8, a niedawne są czasy gdy to była jedna kartka -
    no to sie skonczyło. Zeby $%^$%^@$343 wniosek o postawienie kurnika miał 8 stron?
    A do tego oswiadczenie o prawie do nieruchomosci -mogłem to niedawno dac na jednej
    kartce. Teraz 3 kartki od 1 działki. A czasem mam i 30dzialek.
    Wniosek o pozwolenie na budowe bedzie na 100kartkach ^&%&#&@$!@$%^&%^& ale sie
    wkurwilem :/ Co za debile - a jeszcze maja ponad 20% poparcia...

    dobrze ze ta ekipa juz odchodzi, nowa powinna cały ostatni rok legislacji wypier...
    do kosza.

    b.