  • 11. Data: 2016-01-28 20:51:29
    Temat: Re: Grzyb (?) w fugach - jak się pozbyć?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-28 o 14:51, Kżyho pisze:

    > Już dobra dobra ;)
    > Myślałem po prostu, że tu padną jakieś różne profesjonalne przepisy, a
    > tu każecie zwykłego Domestosa lać. No zawiedziony jestem ;) Za prosto ;)

    To SAVO sobie kup.
    Ma spryskiwacz jak płyn do mycia szyb.
    Śmierdzi nieziemsko ale działa również.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2016-01-29 11:49:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 stycznia 2016 14:51:39 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    > tu każecie zwykłego Domestosa lać. No zawiedziony jestem ;) Za prosto ;)
    > Trzeba będzie kurcze szybko zrobić i wymówki dla żony nie będzie, że

    To ja Ci powiem jeszcze prosciej zamiast tego domestosa, ktorego mozesz nie
    miec - uzyj zwyklego octu. Rozrob z woda w niewielkim stezeniu i pryskaj.

    Ocet znakomicie usuwa grzyba - troche smierdzi ale zapach szybko sie ulatnia.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2016-01-31 19:48:37
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-28 19:06, Zz wrote:
    [...]
    > Uzyj Pufasu https://chemko.pl/pl/p/PUFAS-Spray-Plesniobojczy-500
    ml/1385
    Polecam, mocne cholerstwo. Tylko wietrzyć trzeba.

  • 14. Data: 2016-01-31 19:50:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-31 19:48, JDX wrote:
    > Polecam, mocne cholerstwo. Tylko wietrzyć trzeba.

    U mnie najskuteczniejszy okazał sie najtańszy Ace ;) Raz że znika od
    reki, dwa że nie wraca przez długi czas.

  • 15. Data: 2016-02-01 06:41:58
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-29 o 11:49, Adam Sz. pisze:
    > Ocet znakomicie usuwa grzyba - troche smierdzi ale zapach szybko sie ulatnia.
    > pozdr.
    Porada z cyklu "domowe metody babci Anieli". Do grzyba używamy środków
    alkalicznych, kwaśne nie dość, że nie każdego grzyba niszczą, to jeszcze
    rozpuszczają fugi.
    Jak już ktoś chce się doktoryzować z chemii domowej to polecam
    podchloryn sodu i wodorotlenek sodu.
    Jacek

  • 16. Data: 2016-02-01 10:12:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 06:41:58 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > rozpuszczają fugi.
    > Jak już ktoś chce się doktoryzować z chemii domowej to polecam

    Co ty nie powiesz - ocet to najstarszy i najtanszy srodek do usuniecia grzyba:

    http://hipoalergiczni.pl/odetchnij-z-ulga-we-wlasnym
    -domu/

    http://www.hojo.com.pl/grzyb-w-domu-sprzatanie-miesz
    kan-srodki-czystosci-ekologiczne-srodki-czystosci-pr
    anie-dywanow-firmy-sprzatajace-sklep-internetowy-www
    -sklep-hojo-pl.html

    http://www.yaacool-eko.pl/index.php?article=3109

    Sam uzywalem wody z octem w sprayu do usuniecia grzyba we wnetrzu samochodu
    po tym jak stal ~3 m-ce w wilgotnym garazu - cale wnetrze wygladalo juz jak
    busz. Na drugi dzien nie bylo sladu po grzybie tylko lekki zapaszek octu
    (lepsze to niz zapach stechlizny), minely ~3 lata i z tego co wiem - nie
    bylo zadnego powrotu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2016-03-14 10:09:40
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2016-01-28 o 13:15, Kżyho pisze:
    > Od jakiegoś czasu przecieka mi trochę brodzik od prysznica.
    > W jego okolicy zrobiły się takie brzydkie czarne plamy, jakby lekki
    > wżery w fudze między płytkami.
    > Jak podejść do tematu, żeby się tego pozbyć?
    >
    > Mam 10 miesięczne dziecko i trochę średnio, jak po tym chodzi i paluchy
    > chce w to wpychać.

    Albo podchloryn sodu (jak już Ci pisali - Ace, Domestos, Pufas - jeden
    pies, wszystko na tym samym składniku aktywnym się opiera), albo
    siarczan miedzi.

    P.