  • Data: 2010-04-09 00:57:02
    Temat: Re: Hilding Janpol czy inny materac
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 08:44:39 +0200, -=Elwood=- napisał(a):

    > Ostatecznie kupiłem w promocji w IKEA. Mają ofertę z 25letnią gwarancją
    > na materace. Do 90 dni, możesz materac oddać i wymienić na każdy inny
    > bez żadnych kosztów. Do tego za 100zł kupiłem u nich stelaż !! pod
    > materac, świetna sprawa.

    Świetna dla tych po lewej stronie krzywej Gaussa ;)

    Ludzie coraz wyżsi, a producenci się uparli nie przekraczać 200cm.
    Niestety, zostaje tylko kombinować i robić na zamówienie.

    Na szczęście u Bazyla robią i nawet niedrogo. Tylko z tą odkształcającą
    się pianką trochę zabiliście mi klina... No ale zobaczymy. Jest też model
    bez stref, "Seszele".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl