  • Data: 2019-03-12 12:20:56
    Temat: Re: Huśtawka Ogrodowa (Nie Tylko dla Dziecka) - DIY
    Od: MK <m...@b...cn> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.03.2019 o 11:33, abomito pisze:

    > Ja kupiłem stemple 3,5 metra.Poprzeczka przy gruncie ma 2,5 metra, ale gdybym dał
    3 metry byłoby jeszcze lepiej.Dzieciaki do 25-30 kg bujają się wspaniale. Ja jednak
    jakoś się wychylić poza słupki.
    > Kiedyś zrobiłem huśtawkę z rurek 50mm. wysokości 350 cm.Jako odciągi dałem linki,
    każdy koniec był kotwiony w gruncie: druty z rzymskimi śrubami zalane po 2 taczki
    betonu.Bez ryzyka mogliśmy się bujać razem z żoną.

    Z tymi dwiema taczkami betonu to przesada, wystarczy zakopać
    przewiercone trylinki z zamocowanymi prętami/szpilkami m10