  • Data: 2019-03-12 21:02:04
    Temat: Re: Huśtawka Ogrodowa (Nie Tylko dla Dziecka) - DIY
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tymi dwiema taczkami betonu to przesada, wystarczy zakopać
    > przewiercone trylinki z zamocowanymi prętami/szpilkami m10

    Znaczy- dół trzeba wykopać zdobyć cztery trylinki, przewiercić...
    Miałem cement, żwir, drut- to co było prostsze?
    A spróbowałem najpierw na szpilkach- cztery kątowniki, niecały metr wbite w grunt.
    Bujaliśmy się z sąsiadem- on około setki, ja trochę lżejszy.Jak się rozbujaliśmy,
    szpilki się wygięły.A pamiętaj, że to była huśtawka 3 metry, więc i linki były
    konkretne, a musieliśmy sprawdzić przy pełnym obciążeniu. Póżniej, przy tych
    betonowych babkach bujaliśmy się jak dzieci!
    A jazda była niesamowita. Nikt takiej huśtawki nie miał!
    (więc zawsze było sporo dzieciaków z okolicy)