    Subject: Re: I Ty możesz zostać złodziejem energii!!!
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Thu, 9 Jul 2020 20:53:33 +0200

    W dniu 09.07.2020 o 19:05, Janusz pisze:

    > "Tzw. kontrolerzy odnośnie rzekomego badania w/w reflektometrem zeznali
    > w sądzie cytat;
    > " To urządzenie nie ma pamięci wewnętrznej jest to zwykły miernik. On ma
    > wyświetlacz ale nie ma
    > pamięci tego wyświetlacza"
    > "Wynik takiego badania w żaden sposób nie jest dokumentowany"
    > " Skorzystanie przeze mnie z tego urządzenia z żaden sposób nie jest
    > dokumentowane, chyba nie wiem"

    Faktycznie fachowcy.
    To konkretne urządzenie zapamiętuje od kilku do kilkunastu pomiarów w
    zależności od ilości zastosowanych próbek.
    Problem może być w obecnych czasach z "wyciągnięciem" pomiarów z
    urządzenia na zewnątrz, bo program producenta działał pod Windowsem
    3.11 lub Windowsem NT? Nie pamiętam już dokładnie, bo prawie ćwierć
    wieku temu się nim "bawiłem".