  • 11. Data: 2017-01-05 08:22:00
    Temat: Re: Idzie mróz!
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 stycznia 2017 20:59:27 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:

    > Tak pewnie bedzie u Was w *Bytomiu*.
    > U nas na kamczatce zima na calego i pewnie potrwa do marca.

    U mnie wczoraj caly dzien i wieczór bylo 0 stopni.
    Nie sadze aby reszta kraju sie jakos znacząco odróżniała. a niebawem sie ociepli.

    Co zime tak jest. Tydzien góra dwa lezy snieg. Mrozu jak na kartki...

  • 12. Data: 2017-01-05 08:25:50
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 stycznia 2017 23:53:19 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Mam nadzieje, ze dluzej. Jak inaczej na nartach pojezdzic?

    Wczoraj pierwszy raz od 3 czy 4 lat udało sie sanki uruchomić.

    Na narty to se jedź do austrii czy gdzieś tam.

    U nas lepiej jak cieplo jest....

  • 13. Data: 2017-01-05 15:56:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W lodzi teraz -5. Budyn wykrakal.

  • 14. Data: 2017-01-05 16:58:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 4 Jan 2017 23:22:00 -0800 (PST), s...@g...com

    > Co zime tak jest. Tydzien góra dwa lezy snieg. Mrozu jak na kartki...

    Moje obserwacje są takie, że im cieplejsza zima,
    tym mniej gryzącego tatałajstwa lata.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2017-01-05 17:49:13
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 16:58, Myjk pisze:
    > Wed, 4 Jan 2017 23:22:00 -0800 (PST), s...@g...com

    > Moje obserwacje są takie, że im cieplejsza zima,
    > tym mniej gryzącego tatałajstwa lata.

    Raczej dokładnie na odwrót...
    Od czasu jak są takie ciepłe zimy to w lecie wiecznie jak nie plaga
    komarów, to plaga np. os - jak w tym roku.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 16. Data: 2017-01-05 18:42:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.01.2017 o 17:49, Kżyho pisze:

    > Raczej dokładnie na odwrót...
    > Od czasu jak są takie ciepłe zimy to w lecie wiecznie jak nie plaga
    > komarów, to plaga np. os - jak w tym roku.
    komary, osy to podobno nic groźnego. Można się przed nimi jakoś obronić.
    znajomi z okolic Poznania podobno mają robaczki wielości piksela.
    nazwyają je "przecinek" Przechodzą przez moskitiery. milionami. Ciekawe
    czy mrozy im zaszkodzą?
    ToMasz

  • 17. Data: 2017-01-05 20:05:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2017 o 23:53 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > Mam nadzieje, ze dluzej. Jak inaczej na nartach pojezdzic?

    Jadę jutro na narty do Wierchomli, zerkam w prognozę a tam ma być -16 w
    dzień.
    Jak tu jeździć w takiej temp.?
    I tak źle i tak nie dobrze...

    Na narty polecam się wybrać do Sappady (Włochy). Tak dziura, ale śnieg
    zawsze jest, ludzi brak (nie ma żadnych kolejek do wyciągów), skipasy 95
    EUR za 6 dni od osoby (jak wynajmiesz odpowiedni apartament), blisko - z
    Wawy 1200 km, stoki rewelacja.

    TG

  • 18. Data: 2017-01-06 08:09:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > I sztorm podobno naksymalny 12+ jutro

    Na razie -12 pod Łodzią :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2017-01-06 09:00:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 17:00:09 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Tak mowil pan telewizor.
    Teraz minus 9. Blisko morza

  • 20. Data: 2017-01-06 09:03:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 stycznia 2017 09:00:03 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Teraz minus 9. Blisko morza

    Korekta. minus 9,9