  • 21. Data: 2018-08-30 15:53:37
    Temat: Re: Idzie zima!
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 14:31 Maniek4 <S...@o...pl> pisze:

    > A ić Pan. Gdzie byśmy na nartach jeździli?

    Powyżej 2000 śnieg pewnie by leżał.
    Mielibyśmy jak w Hiszpanii - pod koniec lipca w Sierra Nevada widziałem
    śnieg od północnej strony a na autostradzie, którą jechałem było ponad 40
    st.

    TG

  • 22. Data: 2018-08-30 17:22:47
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 12:16:37 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Piękne czasy to ponoć były

    Kiedyś to były czasy...
    Teraz już nie ma czasów.

    L.

  • 23. Data: 2018-08-30 17:24:08
    Od: l...@g...com

    I żylibyśmy jak w Średniowieczu ok. 35 lat.

  • 24. Data: 2018-08-30 17:27:39
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 10:24:10 UTC-5 użytkownik l...@g...com
    napisał:
    > I żylibyśmy jak w Średniowieczu ok. 35 lat.

    Zylibysmy 65lat.
    Tyle ze mialbys wieksza szanse nie dozyc wieku szkolnego a potem czesto na pogrzebach
    innych dzieci byc.

  • 25. Data: 2018-08-30 17:31:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    s...@g...com :

    > Zylibysmy 65lat.

    Liczy się średni wiek. Jak średniowiecze, to średniowiecze!

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2018-08-30 20:00:26
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > Powyżej 2000 śnieg pewnie by leżał.
    > Mielibyśmy jak w Hiszpanii - pod koniec lipca w Sierra Nevada widziałem
    > śnieg od północnej strony a na autostradzie, którą jechałem było ponad
    > 40 st.

    W tym roku, ponad tydzien temu to ja sniegu nawet na Gerlachu nie
    widzialem. A nawet gdyby byl, to gdzie u nas jezdzic powyzej 2000?
    Sierra Nevada to sporo ponad trzy tysie mnp, wiec daleko do naszych
    mozliwosci. :-)

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2018-08-30 22:27:22
    Temat: Idzie zima!
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kot nieustajaco linieje, znaczy sie zima powinna byc lagodna. Z drugiej strony
    wczoraj sasiadowi przywiezli tone brykietu drzewnego. Poniewaz lubie dobre wiadomosci
    to pasuje mi taka znaleziona w necie ze do listopada bedzie cieplo.

  • 28. Data: 2018-08-30 23:32:03
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.08.2018 22:27, Zenek Kapelinder pisze:

    > Kot nieustajaco linieje, znaczy sie zima powinna byc lagodna.

    Moje psy takoż na okrągło, ale podejrzewam, że to specjalnie
    na złość kaloryferom. Jest ze mną od dwóch lat sierściuch,
    który przesiedział 8 lat na chłopskim podwórku, bez budy.
    Ten to zrzucał futro regularnie na wiosnę i na jesieni.
    Po roku u mnie przeszła mu sezonowość. Zima będzie łagodna.

    > Z drugiej strony wczoraj sasiadowi przywiezli tone brykietu drzewnego.

    Mnie przywieźli tonę brykietu drzewnego miesiąc temu.
    Zima będzie ostra.

  • 29. Data: 2018-08-30 23:43:22
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-08-30 o 23:32, collie pisze:

> [...]
    > Po roku u mnie przeszła mu sezonowość. Zima będzie łagodna.

    > Mnie przywieźli tonę brykietu drzewnego miesiąc temu.

    Wezta sie zdecydujta, bo nie wiem czy narty ostrzyc

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2018-08-30 23:57:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na wszelki wypadek pletw i rurki do oddychania nie chowaj.