  • 11. Data: 2011-06-27 08:19:28
    Temat: Re: Ile cementu na sciany fundamentowe?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 27-06-2011 o 00:08:13 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    >
    > A ty też już zamieszkałeś i przezimowałeś ?
    Juz drugą zimę :)
    Poprzednia była niepełna
    bo przed samymi świętami w grudniu sie wprowadziłem.
    Za tą zimę ogrzewanie i CWU przez cały rok+gotowanie
    gaz mnie wyniósł 3200+1,5tony brykietu co daje razem niecałe 4000zł
    pow całkowita to 230+87piwnice, garaż nieogrzewany.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2011-06-27 22:28:17
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    Jakos mi sie rachunki nie zgadzaja wiec zapytam inaczej:
    Wykonawca twierdzi, ze na 8 warstw bloczkow, 73 mb, wysokosc sciany
    1.25m poszlo 2 tony cementu.
    Mozliwe?
    Dzieki,

  • 13. Data: 2011-06-27 23:36:35
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Lucky napisał:
    > 2 tony cementu.
    > Mozliwe?

    Jak na moje niefachowe oko, to majster robił bardzo grube spoiny i zużył
    coś ok 6 kubików betonu na to spoinowanie, a co za tym idzie zużycie 2
    ton cementu jest możliwe.
    Gdzieś czytałem, że na kubik wchodzi ok 320 kg cementu x 6 daje blisko
    dwie tony.
    Tylko, że te spoiny musiały mieć po 4 cm grubości - nie wiem po co takie
    grube...? :-)
    Można było dać spoiny cieńsze, a dołożyć jeszcze warstwę bloczków - może
    się chłopakom nie chciało dźwigać :-) bloczków, to woleli wozić zaprawę
    taczką.

    pozdr
    Robert G.