  • Data: 2019-09-20 18:50:36
    Temat: Re: Ile schnie tynk gipsowy i dlaczego rok?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Sep 2019 09:06:29 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:
    > Jakby ci przyszlo do glowy klasc jakies parkiety albo schody to
    > dbaj o to a
    > by stolarz/parkieciarz sprawdzil wilgotnosc posadzek przed praca. I
    > nie joj
    > cz jak ci powie ze za mokro.

    W lipcu był człowieki z czujnikiem by mi sparwdzil wilgotność
    posadzki po jej wygrzaniu i wyszło mu OK (nie pamiętam wartości ale
    można kłaść podłogę), poprosiłem wtedy żeby sprawdził te plamy na
    suficie i faktycznie wtedy wyszło na plamie coś koło 70% czyli wtedy
    była wilgoć. Ale minęło 2mies ostrego wietrzenia i ciągle plamy są.
    Nie mam teraz dostępu do czujnika ale może faktycznie sprawdzę
    megaomomierzem jak Budyń radzi czy to wpda czy tylko wybarwienia. Bo
    na ścianach są też takie podobne wybarwienia mimo, że są już suche

    --
    Marek