  • Data: 2009-06-30 20:49:34
    Temat: Re: Ile wolnego miejsca nad sedesem?
    Od: NotBear <p...@H...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rentier wrote:
    > Niestety, nie mogę znaleźć info, ile przestrzeni powinno być nad sedesem?

    Takiej normy chyba nie ma. Jedynie zdrowy rozsadek i dbalosc o wlasna
    glowe :-)

    > Nad kiblem chciałem powiesić piec C.O.

    Jesli masz na mysli kociol gazowy, to 30 cm Termetu (Minimax) wyznacza
    minimum. Nie znam plytszego, a troche modeli sprawdzalem, bo wymiary
    byly istotne. Moznaby sprobowac powiesic go jak najwyzej, ale kociol
    gazowy wymaga pozostawienia pewnego odstepu od sufitu na przewod
    spalinowy lub powietrzno-spalinowy. Z kolei pod spodem nalezy
    zarezerwowac miejsce na zawory i rury. One co prawda beda przy samej
    scianie, ale trzeba bedzie kombinowac z omijaniem schowanego w scianie
    stelaza.

    --
    NotBear