  • 181. Data: 2017-11-08 20:38:36
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 listopada 2017 20:22:59 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Czyli nic się nie zmieniło - fantazja dalej Cię ponosi :-)
    > pozdr.

    Niestety moja propozycja była zbyt ogólnie z ostrożności napisana, aby coś od niego
    wydębić gdy zacznie na tym już zarabiać, ale przynajmniej mam satysfakcję, że co
    najmniej jestem równie innowacyjny co wielki Elon Musk.
    Te "ukradzione" moje pomysły są w rozdziale "sharing"
    https://www.tesla.com/blog/master-plan-part-deux%20
    Postaram się jeszcze dziś lub jutro wrzucić tu jeszcze fotki mojego emaila i
    potwierdzenie, że dotarł i będziesz mógł porównać daty.

  • 182. Data: 2017-11-08 20:53:35
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 listopada 2017 20:38:37 UTC+1 użytkownik sk napisał:

> [...]
    > Postaram się jeszcze dziś lub jutro wrzucić tu jeszcze fotki mojego emaila i
    potwierdzenie, że dotarł i będziesz mógł porównać daty.

    Propozycja:
    https://m.salon24.pl/2575bb99962bd3a04ef73cdd5ba791f
    c,1200,900,0,0.jpg

    Potwierdzenie otrzymania:
    https://m.salon24.pl/d770385506eba0e736981cf9acb1ba8
    1,1200,900,0,0.jpg

  • 183. Data: 2017-11-08 21:15:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 8 listopada 2017 20:53:36 UTC+1 użytkownik sk napisał:

    > Propozycja:
    > https://m.salon24.pl/2575bb99962bd3a04ef73cdd5ba791f
    c,1200,900,0,0.jpg

    A gdzie tu jest chociaż słowo taxi, samochód? Ja tu widzę jedynie
    tekst o chęci nawiązania współpracy bez żadnych konkretów :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 184. Data: 2017-11-17 12:29:53
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-11-07 o 12:53, Adam Sz. pisze:

    > 1. Mieć Iphone
    > 2. Pić kawę w Starbucks
    > 3. Byc wegetarianinem / weganem
    > 4. Nosić długą brodę
    > 5. Nie mieć w domu TV
    >
    > Jeżeli spełniasz przynajmniej dwa z tych punktów - jesteś hipsterem :D

    Dlaczego punkt 2 i 3??

    Pozdro.. TK

  • 185. Data: 2017-11-17 13:31:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 17 listopada 2017 12:29:36 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    > Dlaczego punkt 2 i 3??

    Nie wiem - hipsterzy tak robią ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 186. Data: 2017-11-17 13:41:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 listopada 2017 12:29:36 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    > Dlaczego punkt 2 i 3??

    Bo to tak samo modne jak mieć Bora potwora;)

  • 187. Data: 2017-11-17 15:18:27
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-11-17 o 13:31, Adam Sz. pisze:

    >>> 2. Pić kawę w Starbucks
    >>> 3. Byc wegetarianinem / weganem
    >>> 4. Nosić długą brodę

    > Nie wiem - hipsterzy tak robią ;)

    To jest sie hipsterem bo tak sie robi, czy tak sie robi jak jest sie
    hipsterem?

    Pozdro.. TK

  • 188. Data: 2017-11-17 15:40:33
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-11-17 o 13:41, Kris pisze:

    > Bo to tak samo modne jak mieć Bora potwora;)

    Sie zainteresowalem i za Wiki zacytuje:" Hipster jest jednocześnie
    przeciwnikiem kultury masowej jak i jej aktywnym uczestnikiem [...]"
    Ja chyba za malo pije. :-)

    Pozdro.. TK

  • 189. Data: 2017-11-17 15:43:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 listopada 2017 15:40:17 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    > Sie zainteresowalem i za Wiki zacytuje:" Hipster jest jednocześnie
    > przeciwnikiem kultury masowej jak i jej aktywnym uczestnikiem [...]"
    > Ja chyba za malo pije. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    Burbona w Lidlu skazili;)

  • 190. Data: 2017-11-17 15:51:02
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-11-17 o 15:43, Kris pisze:

    > Burbona w Lidlu skazili;)

    Ooo i to juz ponad rok temu. Burbona w Lidlu juz sie nie kupuje.

    Pozdro.. TK