    From: yabba <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja dla tv naziemnej
    Date: Wed, 23 Jan 2019 23:07:36 +0100

    W dniu 23-01-2019 o 22:06, Majka pisze:
> [...]
    .html

    > Czy możesz podać najlepszą z nich? (tak, jak podałes zewnętrzne od najlepszej)?
    >
    > Ja wyrałam tę, ale nie wiem czy dobrze:
    >
    > https://sklep.delta.poznan.pl/antena-dvb-t-dvb-t-sli
    m_l1_p13021.html

    > Taki wybór, bo mam blisko silny nadajnik (nawet dwa w linii), a poza tym nie chcę
    zasilacza 230V, a ta antena będzie zasilana z USB od telewizora.

    > Czy ten wybór będzie ok?

    Nie podejmuję się wybrać anteny pokojowej. Te które widziałem, składają
    się praktycznie z dwóch przypadkowych drutów podłączonych do wzmacniacza
    antenowego. Parametry techniczne są spisane z sufitu i niemiarodajne.
    Jeśli sygnał jest dobry, to działają. Jeśli jest problem z sygnałem, to
    nic nie pomagają.
    Napiszę jeszcze raz. Zapytaj się w Delcie, to sklep i hurtownia dla
    instalatorów. Może mieli już klientów z Twoich okolic i wiedzą co się
    nie sprawdza. Albo może mają informacje zwrotne od instalatorów.

    yabba