    Subject: Re: Instalacja gazowa a rury ze szwem
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Tue, 26 Nov 2019 13:40:07 +0100

    W dniu 26.11.2019 o 12:32, roman pisze:
    > Jakieś ponad 20 lat temu jakiś "miszcz" wykonał instalację gazową
    > w budynku mieszkalnym z wykorzystaniem rur ze szwem.
    > Ponoć można ale zalecane są bez szwu.
    a jakie były przepisy 20 lat temu?
    > Nie dość, że wyginał je na zimno, szwem na zewnątrz jak się okazało
    Krótko mówiąc 20 lat temu dał ciała.

    > Co zrobić z takim "miszczem"? Nakazać mu to wymienić (po 20 latach)
    > czy od razu złożyć odpowiednie "doniesienie" skutkujące
    > pozbawieniem go uprawnień.
    wow! po 20 latach to se możesz... chyba tylko gwałtu dochodzić. Po za
    tym facet powie że on to zrobił 20 lat temu inaczej niż jest teraz.
    widocznie ktoś musiał poprawiać. Kolejna sprawa. kto to odebrał? W
    budynku wielorodzinnym powinniście mieć zarządce który się na tych
    sprawach zna. może jego pozwać za niedopatrzenie? No chyba ze to starszy
    facet był, i kopną w kalendarz w międzyczasie.

    > No i jeszcze jedno, kim był geniusz, który dopuścił ustawowo
    > stosowanie rur ze szwem do instalacji gazowych?

    ja zapytam inaczej. kim był geniusz który we własnym mieszkaniu zlecił
    zakładanie takich rur?

    ToMasz