  • 1. Data: 2009-08-07 14:20:25
    Temat: Instrukcja licznika 16EC3gr
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy ktoś z elepstryków ma i może podesłać instrukcję licznika energii 16EC3gr
    producji PAFAL?
    Przede wszystkim chodzi o zrozumienie tego, co licznik wyswietla, a wyswietla dużo.
    Ewentualnie także o dokonanie odczytu "historii" z licznika przez irda.
    JaC

  • 2. Data: 2009-08-07 15:02:48
    Temat: Re: Instrukcja licznika 16EC3gr
    Od: "tpsa" <o...@w...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wyswietla dużo.
    > Ewentualnie także o dokonanie odczytu "historii" z licznika przez irda.

    http://www.apator.com.pl/Folder.2006-01-26.5237/Fold
    er.2006-05-24.0210/Folder.2006-05-24.6024/Folder.200
    6-05-24.6021/Folder.2006-05-24.6034/ec3.pdf

    Do odczytania licznika niestety potrzebny czytnik i oprogramowanie.

  • 3. Data: 2009-08-07 15:06:38
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dzięki za link, to już znałem, szukam instrukcji, a nie prospektu z którego raczej
    g... wynika co licznik wyświetla i dlaczego.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-08-07 15:23:18
    Temat: Re: Instrukcja licznika LAP-A1
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dobry przykład instrukcji (innego licznika):
    http://pozyton.com.pl/instrukcjeobslugi/lap.pdf
    JaC

  • 5. Data: 2009-08-07 17:05:46
    Od: Panslavista <p...@w...pl>

  • 6. Data: 2009-08-08 14:01:28
    Od: "Jakub Spiernowski" <J...@z...de>

> [...]
    >wyswietla dużo.
    >Ewentualnie także o dokonanie odczytu "historii" z licznika przez irda.

    Wiem wszystko na temat tego licznika, co chcesz wiedzieć?

    J.

  • 7. Data: 2009-08-08 20:31:56
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jak ściągnąć historię ;-))
    Wisi sobie licznik w pustym mieszkaniu i przez 10 miesięcy nabił 62 kWh.
    Chciałbym wiedzieć kiedy i jak (krótko duża moc, czy długo mała moc np. jakiś upływ,
    i na której fazie).
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-08-09 10:40:33
    Od: "Jakub Spiernowski" <J...@z...de>

    Jak ściągnąć historię ;-))
    Wisi sobie licznik w pustym mieszkaniu i przez 10 miesięcy nabił 62 kWh.
    Chciałbym wiedzieć kiedy i jak (krótko duża moc, czy długo mała moc np.
    jakiś upływ, i na której fazie).
    JaC

    Takie info tylko w ZE, program KOMPAF
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=627
    8086#6278086
    sam program to żaden problem ale nie odpalisz go bez klucza sprzętowego

    można zczytać urządzeniem jak mają pracownicy ZE, nazywa się MREADER
    http://www.numeron.pl/pdfs/mReader.pdf
    zczytuje a następnie podłącza się do PC i przez usb przesyła sporo
    informacji

    sporo informacji znajdziesz w google pod hasłem IEC 1107
    np
    http://www.meter-test-equipment.com/index.php?page=p
    roducts&dir=324&link=iec1107-usb_pl.html

    J.

  • 9. Data: 2009-08-09 10:52:21
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dzieki.
    Czy w liczniku 16EC3gr można ustawić pokazywanie chwilowego zużycia ampery / kilowaty
    jako jeden z ekranów?
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-08-09 11:38:43
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Wiem wszystko na temat tego licznika, co chcesz wiedzieć?
    >

    > J.

    Jak zmienić w nim stałą zliczania :)