  • 31. Data: 2018-09-27 09:54:08
    Temat: Re: Inwazja myszy
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > szczęście szybko się zorientowałem i uszczelniłem wszystkie niedoróbki,
    > jakie zastawili tynkarze.
    > Jacek
    czym?

    Odkryłem prawdopodobnie tunel wygryziony w ścianie wzdłuż rury
    kanalizacyjnej wychodzącej w pomieszczeniu gospodarczym.
    Czym to zapeciać, żeby nie przegryzły?
    Piankę tną na kawałki - gips albo beton przy rurze to będzie problem z
    ew. wyjęciem uszkodzonej rury (tak mi się wydaje)....

    czym dziury w styro załatać (jeśli je znajdę...)?

  • 32. Data: 2018-09-27 11:11:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 września 2018 09:54:12 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

> [...]
    > ew. wyjęciem uszkodzonej rury (tak mi się wydaje)....
    >
    > czym dziury w styro załatać (jeśli je znajdę...)?
    Napchaj tam jakiejś wełny szklanej(metalowe zmywaki do garbków) i zalej wtedy pianą.

  • 33. Data: 2018-09-27 12:36:48
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.09.2018 o 11:11, Kris pisze:
    > Napchaj tam jakiejś wełny szklanej(metalowe zmywaki do garbków) i zalej wtedy
    pianą.
    Miałeś na myśli wełnę stalową?
    Jacek

  • 34. Data: 2018-09-27 13:21:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 września 2018 12:36:50 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Miałeś na myśli wełnę stalową?

    Cos w ten deseń

  • 35. Data: 2018-09-27 15:54:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2018 00:22:58 -0700 (PDT), Budyń napisał(a):

    > myszy do domów lezą jesienią by przezimować

    Śkudne som, ponie, śkudne i chibitne, i takie wijonce!

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 36. Data: 2018-09-27 17:15:15
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Muszę niestety kolegę sprowadzić na ziemię. Ten sposób działa, to fakt,
    > ale wcale nie z tego powodu o którym piszesz. Te nieszczęsne myszy z
    > głodu po prostu umierają.
    >
    > Mateusz

    Umierają mówisz?
    A ludzie?

    No ale skoro widziałem już wypowiedzi, że pająk się rodzi.

  • 37. Data: 2018-09-27 17:34:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    t-1 pisze:

    > Umierają mówisz?
    > A ludzie?

    U Johna Steinbecka było coś o tym.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2018-09-27 17:36:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ludzie tez umieraja. Tylko chamy wiejskie nie majace zadnego szacunku dla zycia
    twierdza ze zwierzeta nie umieraja a zdychaja. Z tych jestes co jak pies stary i
    slabo szczeka to trzeba go szpadlem zabic albo wyprowadzic do lasu i drutem do drzewa
    przywiazac?

  • 39. Data: 2018-09-27 18:36:02
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.09.2018 17:15, t-1 pisze:

    > Umierają mówisz?
    > A ludzie?

    Też umierają. A teraz zmów zdrowaśkę i idź spać. Wuju.

  • 40. Data: 2018-09-27 19:15:16
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    slabo szczeka to trzeba go szpadlem zabic albo wyprowadzic do lasu i drutem do drzewa

    Paskudne masz skojarzenia. Czy to typowe zachowanie sąsiadów?
    Jaki to region?