    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Jabłoń Oliwka Żółta
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Mon, 29 Aug 2016 22:54:51 +0200

    Dnia Mon, 29 Aug 2016 22:06:13 +0200, tomek napisał(a):

    > Jesli owoc dobry z tych Twoich to mozesz je przeszczepic na podkladke o
    > mocniejszym wzroscie.

    Dzięki za radę, ale niestety nie skorzystam, bo po pierwsze - owoce do kitu
    ("z kilkoma drobnymi owockami") i w ogóle poza kolorem to absolutnie nie
    to, co znam z dwóch sporych i pięknie owocujących drzewek tej odmiany
    posiadanych niegdyś, a wyciętych z powodu raka bakteryjnego; a po drugie -
    nie mam 30 lat, tylko 56 i dlatego nie mam już czasu na czekanie, aż szczep
    się przyjmie, urośnie, zacznie owocować i to w znaczących ilościach. Chcę
    mieć owoce za dwa-trzy lata, a za 5 lat w ilości pozwalającej zaopatrzyć
    moje gospodarstwo domowe w surowiec na przetwory :-)