  • Data: 2018-09-12 07:28:11
    Temat: Re: Jak czy czym odkurzyc strych z azbstu
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego zula, jak okresliles czlowieka, a nie wyspecjalizowana firme zajmujaca sie
    utylizacja azbestu?Parę lat temu kolega kupił chałupę na tzw. "Kresach". Jako, że
    była
    kryta eternitem postanowił to wymienić na blachę. Poszedł do gminy
    dowiedzieć się, jak to załatwić, a tam konsternacja: "jest pan pierwszy,
    który o to pyta, proszę przyjść za tydzień, to się dowiemy".
    Pożalił się więc sąsiadom, że mu urząd nie umie pomóc, a sąsiedzi mu na
    to, że głupi jest i miastowy i że dobry eternit chce wyrzucać i jeszcze
    za to płacić. Po naradzie sąsiedzi sami mu ten eternit zdjęli i
    zagospodarowali na swoich szopach i gdzie tam się nadawał.
    Ponieważ niektórych z tych sąsiadów kolegi widziałem ośmielam się
    stwierdzić, że wyglądali właśnie na klasycznych żuli ;-)
    Aha, wszyscy z wyjątkiem jednego nadal żyją. Tamtemu wątroba odmówiła
    współpracy.
    Jacek