  • Data: 2018-09-12 07:24:26
    Temat: Re: Jak czy czym odkurzyc strych z azbstu
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wajdat pisze tak:

    > Moja godna najwyzszego szacunku i uznania piekniejsza polowa,
    > naczytala się o szkodliwości azbestu, który ma te wloski tak
    > cienkie, ze bez trudu wbiajaja się w tkanke plucna i powodują
    > raka.

    raka rzadkiego i zwykle po 15-20 latach czasem 30. Trzeba tyle dożyć.

    > Wiec postanowiłem aby ten strych odkurzyć. Wynajety pracownik w
    > masce, zajazdzil dwa odkurzacze ale te pylki azbestowe w
    > promieniach slonca sa nadal widoczne i sobie fruwają po całym
    > strychu az milo. I człowiek to wdycha. A potem zapewne zdycha.

    To jest 99% kurz. Zdejmowanie płyt nie generuje takich tumanów.

    > Pytania jak i czym ten strych odkurzyć aby poziom czy stężenie
    > tego azbestu na strychu obnizyc do jakiegos bezpiecznego poziomu?

    Nie ma bezpiecznego poziomu. Musiałbyś też unikać budów, wyburzeń,
    remontów w mieście. Wg tego każdy budowlaniec, elektryk to samobójca.

    > Problem jest o tyle poważny, ze w ostatnich latach kilku
    > sasiadow, którzy mieli dachy pokryte takimi plytami i tzw
    > eternitem, zeszlo na raki.

    Jest mnóstwo "szybszych" raków, które wyprzedzają azbestowe i w ogóle
    związku z nim nie mają. Po prostu ten kto się nie interesuje nie ma
    pojęcia ile jest obecnie "zwykłych" zachorowań. Te celebryty co
    ostatnio zmarły trzeba pomnożyć przez 100 zwykłych Kowalskich.

    > Chlop miał nieco ponad 60 lat. był zdrowy, lubial wypic, dobrze
    > zjesc, palil i ze zdrowiem jakichś większych klopotow nie miał. Od
    > pierwszych objawow raka do zejścia, minelo zaledwie 4 niesiace.

    Ciąża 9 mies przyrost masy komórek 4kg. To teraz wyobraź sobie jak
    szybko może rosnąć. Na szczęście nie rośnie.

    --
    Piter

    Let me see your war face.