  • 21. Data: 2010-12-23 08:13:15
    Temat: Re: Jak legalnie ograbić wykonawcę? (b. długie)
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Z dozą 99% prawdopodobieństwa można powiedzieć, że każda robota jest
    > partaczona, a wykonawcy nie znają się na robocie, którą wykonują i powinni
    > dopłacić do pracy z zwrócić za materiały.

    a może trafiają w 99% na tak pojebanych inwestorów jak ty??

  • 22. Data: 2010-12-23 10:11:16
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 23 Gru, 00:17, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Dobrze pamiętam, że to jakiś polityk?
    >
    >  Napuść na niego opozycyjne media, niech go zjedzą. Nawet najbardziej
    > arogancki polityczny dupek zmięknie, jeśli będzie musiał się zacząć
    > publicznie tłumaczyć z czegoś takiego.

    To my mamy opozycyjne media?
    Jak gostek dziala w zgodzie z reszta to mu wlos z glowy nie poleci
    nawet jakby nieletnie, niezywe osly wykorzystywal...

  • 23. Data: 2010-12-23 10:44:03
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 23-12-2010 o 08:05:17 Przemek <e...@v...pl> napisał(a):

    > Tnij cytaty!!!
    I co zrobiłeś? zacytowałeś cały post, sam tnij cytaty.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 24. Data: 2010-12-23 10:45:57
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 22-12-2010 o 17:33:33 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Drodzy Grupowicze,
    Mogę ci tylko współczuć, ale jeżeli utapiłeś tam konkretne
    pieniądze to spróbowałby facetowi założyć sprawę cywilną o
    przywłaszczenie, moze nagłośnienie w lokalnych mediach no i poszukanie
    prawnika.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 25. Data: 2010-12-23 11:50:35
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

> [...]

    > Tnij cytaty!!!
    I co zrobiłeś? zacytowałeś cały post, sam tnij cytaty.

    Ja akurat zawsze tnę
    Ale moj tekst dalem nad postem, zeby nie musiec tego przewijac.

    pozdr
    p.

  • 26. Data: 2010-12-23 12:54:27
    Od: Kadar <o...@g...com>

    W kategoriach jednostki zawsze taka sytuacja jest dramatem. Przyjmujac
    chociazby tylko te grupe i traktujac to statystycznie jestes w
    mniejszosci. Oczywiscie niczego nie probuje ci umniejszac w twoich
    przezyciach.
    Wczesniej napisalem o wykonawcy z ktorego jestem zadowolony. Tylko ze
    przed nim bylo 2 ktorzy nie tylko mi sknocili robote ale za poprawki
    musialem dodatkowo zaplacic - wkurza to strasznie.
    Tylko ze to o czym ty piszesz to chyba juz ociera sie o bandytyzm a
    takie zeczy powinny byc scigane.

    KADAR

  • 27. Data: 2010-12-23 16:31:45
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ja akurat zawsze tnę
    > Ale moj tekst dalem nad postem, zeby nie musiec tego przewijac.

    Czyli "uczył Marcin Marcina ....." :)

  • 28. Data: 2010-12-23 16:36:39
    Temat: Re: Jak legalnie ograbic wykonawce? (b. dlugie)
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci

    >W kategoriach jednostki zawsze taka sytuacja jest dramatem.

    Ale w kategorii calego spoleczenstwa stanowi znikoma szkodliwosc :)

    > Tylko ze to o czym ty piszesz to chyba juz ociera sie o bandytyzm a
    > takie zeczy powinny byc scigane.

    To zalezy od ukladów :)

  • 29. Data: 2010-12-23 21:08:29
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message

    > a może trafiają w 99% na tak pojebanych inwestorów jak ty??

    A ty jesteś wykonawcą? Powinniście mieć obowiązek ukończenia szkoły w danym
    kierunku i pięcioletni okres przepracowany pod okiem mistrza plus zdany
    egzaminc czy w ogóle wiecie co robicie.
    Jestem za wprowadzeniem koncesji na usługi budowlane.

  • 30. Data: 2010-12-23 21:17:13
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdany egzaminc czy w ogóle wiecie co robicie.
    > Jestem za wprowadzeniem koncesji na usługi budowlane.

    Kolego, zatrudnij prawdziwych wykonawców, a nie "panów Heńków" i nie
    będziesz miał problemów takich jakie masz.