    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak naprawia pekniecia w tynku
    Date: Fri, 18 Mar 2011 21:23:46 +0100

    Dnia 18-03-2011 o 19:08:04 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 17-03-2011 o 19:52:23 Maniek4 <r...@l...pl> napisa?(a):

    > Ja tu widze taki mechanizm: jedynym zbrojeniem stropu sa czesciowo
    > prefabrykowane belki. Na belkach ulozone poprzecznie sa stosunkowo dlugie
    > pustaki. Z gory idzie beton, to wiadomo.
    No właśnie że nie, podałeś przykład źle zrobionej terivy, tam musi być co
    najmniej jedno żebro rozdzielcze poprzecznie do belek, ale mało kto to robi
    bo po co i tyle pustaków trzeba deklować no to budowlańcy wmówią
    właścicielowi
    że nie trzeba a potem terivy klawiszują. Ja mam po dwa żebra rozdzielcze :)

    --
    Pozdr
    JanuszK