    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak naprawia pekniecia w tynku
    Date: Sun, 20 Mar 2011 09:37:44 +0100

    Dnia 20-03-2011 o 09:12:33 M <M...@o...pl> napisał(a):

    > Zaraz, zaraz.
    > 1. Żebra są w projekcie.
    Niekoniecznie, jak projekt robiony na kolanie to nie ma.

    > 2. Pustaki deklowane kupuje się w hurtowni - więc nie wiem o jakim
    > deklowaniu piszesz.
    Nie zawsze, jest jakiś procent na palecie deklowanych ale jak trzeba więcej
    to trzeba je samemu zadeklować.

    > 3. Strop odbiera kierbud, więc nie wiem, jakim cudem ma nie zauważyć
    > braku żeber rozdzielczych.
    Idealista jesteś :) wielu kierbudów budowy na oczy nie widzi, albo spojrzą
    na zbrojenie kątem oka i ewidentnych braków/bubli nie widzą.

    > U mnie w projekcie w jednym miejscu na 5,5m było jedno żebro a wykonawcy
    > zrobili dwa (z własnej woli). Więc nie uogólniajmy.
    Ja też miałem jedno a kazałem zrobić dwa. Wykonawcy są różni. Jednym się
    chce innym nie.

    --
    Pozdr
    JanuszK