    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak naprawia pekniecia w tynku
    Date: Mon, 21 Mar 2011 03:54:51 -0700 (PDT)

    On 20 Mar, 18:19, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Bo przy otworach i pod ścianki daje się dwie a nawet trzy belki razem :)
    > Mnie nic nie popękało :)

    Nie bylo miejsca. I tak ta belka ma 25cm szerokosci i ok 30-35cm
    wysokosci, a zbrojona jest osmioma fi14 dolem :-) Poprostu sie ugiela
    bo mogla i juz ;) Akurat mi pasowalo pod nia wymurowac murek i
    zrobilem z ytonga 18cm - praaaawie pod nim sa sciany nosne, a
    dodatkowo jakis murek w poprzek wiec podparlem tym murkiem belke. Nie
    powinna wiecej sie uginac. Poczekam jeszcze az zrobie wylewki na gorze
    i przegipsuje cala sciane razem z belka i mysle ze problem ostatecznie
    zniknie :)

    > Widziałem, normalne, ale nie wybrażam sobie żeby belka do belki
    > sklawiszowała na 2-3mm.

    A jednak temat klawiszujacych teriv jest dosc popularny, choc calkiem
    mozliwe ze wszystkie sa poprostu spartolone :-)
    pozdr.

    --
    Adam