  • Data: 2015-03-16 20:53:35
    Temat: Re: Jak poprawić akustykę?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-16 o 17:18, Qrczak pisze:

    > Wełna zawsze jest droższa od syntetyków. Z Agnellą doświadczenia chyba
    > nie miałam, miałam za to z wełną. Alergicy powinni tę przyjemność
    > dawkować sobie ostrożnie.

    No właśnie, właśnie. W sumie chyba ja jestem największym alergikiem u
    mnie w rodzinie (nawet 10% zawartość wełny w swetrze czy sukience
    powoduje u mnie wściekliznę skóry), ale czy ta wełna działa alergicznie
    też na odległość? Spać na tym dywanie nie zamierzam, a jeśli nawet, to
    sporadycznie. ;)

    > Sama też miewam takie napady "dorosłości" i widzi mi się wówczas jakiś
    > persik.

    W żadnym razie persik, kochana, w żadnym razie. Wzór ma być raczej
    nowoczesny. Pojawiły się jednakowoż dodatkowe dane. Po pierwsze:
    katalogi i strony internetowe niestety nie oddają dobrze kolorów (czasem
    to jest in plus, czasem in minus), a po drugie: po zbadaniu
    organoleptycznie palpacyjnym stwierdzam, że dywany syntetyczne (tej
    firmy) są o wiele przyjemniejsze w dotyku i oglądzie od wełny. No i nie
    wiem, co teraz...

    Ewa