    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Jak posiać owies?
    Date: Fri, 23 Mar 2012 01:00:08 +0000 (UTC)

    Ikselka napisała:

    > Na polu!

    No ale oni tam w doniczce sieją. Z żoną.

    > Pytano o głębokość siewu - czytaj: "3-5 cm".

    Nic podobnego. Pytano, czy w ogóle przysypywać.

    > Co 15 cm to mają być RZĘDY na polu, w rzędzie ziarna blisko.
    > W doniczce obowiązuje tylko głębokość, rozstaw nieważny,
    > przecież ten wysiew nie dożyje plonu.

    On ma, ten wysiew, do Wielkanocy osiągnąć tak zwaną dojrzałość
    eksploatacyjną. Jak się teraz ziarenka zagrzebie na pięć centymetrów,
    to do Niedzieli Palmowej najwyżej kiełek z ziemi wyściubią.
    Wydajności z hektara, tak prowadzona zielenina, wielkiej mieć nie będzie.

    > Boszsz, jak ludzie są rozbrajający.

    Na ludzi rozbrajających, to "saper" mówią. Ale taki, to myli się tylko
    raz. Ja bym tego błędu nie popełniał, i nie zasypywał owsa wcale.

    Jarek

    --
    "Koniom owsa, a żołnierzom wytłumaczyć."
    -- Wiaczesław Michajłowicz Mołotow