  • 31. Data: 2012-10-16 12:37:15
    Temat: Re: Jak szpachlowac wkrety w srodku plyty g-k?
    Od: k...@v...pl

    W dniu wtorek, 16 października 2012 11:51:14 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A to dziwne. Pierwszy raz słyszę o tym aby rdzewiały, chyba że w bardzo
    >
    > wilgotnych pomieszczeniach ale nawet w łazience normalnie nie powinno się
    >
    > nic dziać. Może szpachlowałeś czymś dziwnym co spowodowało rdzę.
    >

    > Marek

    Generalnie gips jest tym czymś dziwnym co wywołuje korozję. Jak to możliwe że o tym
    nie wiesz. Wkręciłeś pierdylion wkrętów i nikt Ci o tym nie powiedział?

  • 32. Data: 2012-10-16 12:37:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ujmij trochę bo masz z czego. Jak jak kocham mitomanów. Bez nich net nie
    > byłby netem.

    Pierwsza z brzegu:

    http://www.elektronarzedzia.ive.pl/index.php/id_3575
    _mode_proddet.html

    4 tysiące - to chyba mieści się w słowie "kilka".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 33. Data: 2012-10-16 12:46:14
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Generalnie gips jest tym czymś dziwnym co wywołuje korozję. Jak to możliwe
    >że o tym nie wiesz. Wkręciłeś pierdylion wkrętów i nikt >Ci o tym nie
    >powiedział?

    Gips to masz na nodze.
    Napisz list do producentów aby malowali wkręty bo kogutek szpachluje
    "gipsem" i mu rdzewieją.

    Marek

  • 34. Data: 2012-10-16 12:54:31
    Od: k...@v...pl

    W dniu wtorek, 16 października 2012 12:37:34 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    >

    > http://www.elektronarzedzia.ive.pl/index.php/id_3575
    _mode_proddet.html

    > 4 tysiące - to chyba mieści się w słowie "kilka".

    Jak przy wkręcaniu typowego wkręta do płyt zdąży się rozpędzić do pięciuset to będzie
    cud. Kiedyś na płocie było napisane dupa. Pogłaskałem i mi drzazga weszła. Na głupich
    takie teksty że cztery tysiące obrotów działają.

  • 35. Data: 2012-10-16 12:55:36
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu wtorek, 16 października 2012 09:12:25 UTC+2 użytkownik 4CX250
    napisał:W wkrętarce głowica ma regulowaną głębokość

    > wkręcania i w głowicy jest też magnes dzięki c
    Dobra wkrętarka

> [...]
    >
    > śruba schowana tyle ile trzeba.
    > Marek

    > Ujmij trochę bo masz z czego. Jak jak kocham mitomanów. Bez nich net nie

    Napisał ten co w życiu wkrętarki na oczy nie widział.

    Marek

  • 36. Data: 2012-10-16 12:56:05
    Od: k...@v...pl

    W dniu wtorek, 16 października 2012 12:46:30 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > U�ytkownik <k...@v...pl> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > W dniu wtorek, 16 pa�dziernika 2012 11:51:14 UTC+2 u�ytkownik 4CX250
    >
    > napisaďż˝:

    > Gips to masz na nodze.
    >
    > Napisz list do producent�w aby malowali wkr�ty bo kogutek szpachluje
    >
    > "gipsem" i mu rdzewiejďż˝.
    >

    > Marek

    Ty kończyłeś jakieś szkoły co w nich chemii uczyli czy od razu na przyuczenie do
    majstra trafiłeś?

  • 37. Data: 2012-10-16 13:05:00
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Pogłaskałem i mi drzazga weszła. Na głupich takie teksty że cztery tysiące
    >obrotów działają.

    Powtarzasz po mnie moje teksty... Kilka tygodni temu ci to napisałem.

    Zielonego ani tymbardziej czerwonego pojęcia nie masz jak się używa
    wkrętarek. Po pierwsze taka wkrętarka rozpędza się do maksymalnych obrotów w
    pół sekundy, po drugie całą serię wkrętów wkręca się jednym naciśnięciem
    przycisku.

    Marek

  • 38. Data: 2012-10-16 13:06:58
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    napisał:

    >Ty kończyłeś jakieś szkoły co w nich chemii uczyli czy od razu na
    >przyuczenie do majstra trafiłeś?

    Przeczytaj sobie jełopie ulotkę mas szpachlowych (nie twojego gipsu z nogi)
    jaki jest PH i dlaczego, co się w nich znajduje, jakie są składniki i w
    jakim celu.

    Marek

  • 39. Data: 2012-10-16 14:19:46
    Od: Macios <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-16 11:17, Jacek pisze:

> [...]
    > wkręty to przed szpachlowaniem zawsze maluję łby podkładem
    > antykorozyjnym popielatym i na to szpachla.

    Moim zdaniem jak ci wychodzą "rdzawe" plamy na KG gdzie są wkręty i
    jeszcze dodatkowo pojawiają się wgłębienia to jest problem z ociepleniem.

    --
    Macios

  • 40. Data: 2012-10-16 14:24:16
    Od: k...@v...pl

    W dniu wtorek, 16 października 2012 13:07:11 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > U�ytkownik <k...@v...pl> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > W dniu wtorek, 16 pa�dziernika 2012 12:46:30 UTC+2 u�ytkownik 4CX250
    >
    > napisaďż˝:

    > Przeczytaj sobie je�opie ulotk� mas szpachlowych (nie twojego gipsu z nogi)
    >
    > jaki jest PH i dlaczego, co si� w nich znajduje, jakie s� sk�adniki i w
    >
    > jakim celu.
    >

    > Marek\
    To jeszcze gips bez siarczanu wymyśl i nie będzie rdzewiało. Cała dyskusja nie ma
    sensu bo Ty nie masz zielonego pojęcia o tym co się dzieje z metalem i gipsem jak się
    bezpośrednio stykają. Nie napisałem tego z jakiejś złośliwości. Ty przykręciłeś dużo
    płyt. Piszesz o tym. Przykręcasz i idziesz gdzieś indziej przykręcać. To niby skąd
    masz wiedzieć co się dzieje po pięciu latach jak kontakt z jednym miejscem masz przez
    tydzień. Wykręcałem po kilku latach u siebie wkręty do płyt gipsowych z płyty
    gipsowej. Były zardzewiałe. jak myślisz, dlaczego profesjonalne narzędzia do obróbki
    gipsu robi się ze stali nierdzewnych i kwasoodpornych. Nie dlatego żeby ładnie
    wyglądały. Żeby nie rdzewiały. Zwykła stalowa szpachelka bardzo szybko od gipsu
    rdzewieje. To samo dzieje się ze stalą z jakiej zrobione są wkręty. Powłoka jaką są
    pokryte wystarcza na jakiś czas ale wieczna nie jest. W pudełku takie wkręty mogą
    leżeć latami i będą czarne. Ale przy wkręcaniu powłoka się uszkadza. Wystarczy
    wyrobiona trochę końcówka do wkręcania żeby uszkodzić powłokę na główce wkręta.
    Mądrze piszesz o masach szpachlowych że maja dobrane pH. Mają dobrane do gipsu. Tylko
    jak by miały pH zasadowe to by wkręty nie rdzewiały. Ale następowała by korozja
    gipsu. Przy neutralnym pH nie chroniła by taka masa szpachlowa stali. Moze trochę Ci
    rozjaśni w głowie jak sobie ze dwa razy przeczytasz co napisałem.