    From: hephalump <b...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jak usunąć naklejki z okien?
    Date: Tue, 13 Jan 2009 12:30:42 +0100

    Rom pisze:
    > Witam
    > Moi wspaniali budowlańcy pozostawili przez bardzo długi okres czasu naklejki
    > ochronne na framugach okien (od zewnątrz). Ten długi czas spowodował, że
    > teraz nie da się tych naklejek za żadne skarby ściągnać.
    > Zastosowałem nawet jakiś preparat do usuwania naklejek (z OBI),
    > ale był mało skuteczny.
    >
    > Czy ktoś z Was ma jakis skuteczny sposób/ preparat ?

    Takich spraw to najlepiej samemu pilnować, a nie liczyć na to, że ktoś
    się tym zajmie. Niestety jeżeli te naklejki są tam np jeszcze od lata to
    będzie Ci bardzo ciężko je usunąć.
    Problem był nieraz poruszany na pl.misc.budowanie - szukaj zasobach grupy.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*