  • Data: 2015-03-23 23:01:28
    Temat: Re: Jak zamocować markizę?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > No więc nie sądzę. Mieszkałem kiedyś w bloku, co go za Gomułki zbudowali
    > z takiej właśnie płyty. Ściany też. Instalację elektryczną prowadzoną
    > miał właśnie w tych kanałach żerańskich biegnących z góry na dół. Kontakty
    > wypadały ze ściany, bo trudno było osadzić puszkę w tak cienkiej betonowej
    > przegrodzie. Kiedyś próbowałem naprawić taką usterkę i udało mi się z tego
    > kanału wygrzebać *kilkanaście* nowych puszek. Jak panu elektrykowi która
    > wpadła w kanał, to się nie przejmował i brał następną. Aż do skutku.
    > Marnego, bo ta ostatnia też się słabo trzymała i wypadła. Innym razem
> [...]

    patrząc na wymiary to ścianka nie jest gruba. Bo i nie musi. Nie w tą
    stronę ma pracować
    http://www.kon-bet.com.pl/sprezone/KS200.jpg
    http://www.unimex.net.pl/files/spb1.jpg

    ale może zrobiony jest wieniec jak tu
    <http://4.bp.blogspot.com/-hz3hnBwE51k/TeoXRifB8SI/A
    AAAAAAADbc/qxGMW3Xmyow/s1600/embed.php-10.jpg>

    i wtedy można słonia powiesić :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?