    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak zrobić stelaż do GK w narożniku?
    Date: Thu, 5 Aug 2010 23:41:35 +0200

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i3etgk$b2u$1@inews.gazeta.pl...

    > 1) krószy bok wspomnianej wczesniej ściany ma mi sie docelowo licować z
    > płaszczyzną litej ściany stojącej w tym miejscu, być niejako jej
    > kontynuacją. O ile muszę względem narożnika cofnąć przykręcany do ściany
    > profil U, żeby po daniu tam płyty GK całość była jedną płaszczyzną? 12,5mm
    > bo taka jest grubość płyty? 13mm bo pół milimetra na niedokładności

    Nieco wiecej jak grubosc plyty. Podejzewam, ze tynk na tej scianie i tak nie
    jest idealnie rowny, wiec lekkie cofniecie plyty wzgledem naroznika nie
    zaszkodzi a pozniej to sie panie gladzia zaciagnie. Na 20 - 30cm nic nie
    bedzie widac napewno. Mozesz tez zlicowac ze sciana i szczeline zabezpieczyc
    specjalna tasma do takich rzeczy by uniknac w przyszlosci rys. Tasma wyglada
    jak papier, w dotyku jak szorstki jak fizelina plastik a czym jest tego
    gorale nie wiedza. Niestety nie jest tania.

    > montażowe? Czy może z 15mm, bo to, panie, łby śrub skręcających stelaż czy
    > cośtam będzie wystawać i płyta nigdy dobrze nie dojdzie, a resztę się
    > gładzią zarówna (najmniej mi się podoba, ale wymieniam dla porządku)?

    Tam gdzie sa lby wkretow lepiej wydlubac punktowo plyte, bo przy dokrecaniu
    istnieje spore ryzyko, ze przy krawedzi plyta peknie. Odznaczanie lbow
    wkretow nie jest trudne, wystarczy przylozyc plyte i reka dociskac plyte w
    miejscach wystepowania wkretow. Z drugiej strony plyty ladnie sie odznacza.

    Podejzewam, ze zlamie sie od wiatru.

    Pozdro.. TK