  • Data: 2019-07-09 00:13:55
    Temat: Re: Jaka jest wydajność pianki rozprężnej?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-07 o 18:17, Sir_Robak pisze:

    > Za moich czasów najpopoularniejsze były podkłady z ciętej płyty
    > porowatej miekkiej - coś takiego:
    > https://sprzedajemy.pl/plyta-porowata-miekka-brzezno
    -3-a1d299-nr22406227.

    > Paski szerokości ~ 20 cm składane na sztorc i spinane drewnianą ramą
    > dookoła. Powiem tak - cena do trwałości chyba najlepsza.
    > Z jednej płyty ~ 20 mm uzyskasz mniej więcej 20-22 cm szerokości
    > podkładu 1,2x1,25 m (całkiem niezły do warunków amatorskich wymiar)
    > czyli potrzeba 5 szt koszt max 200 zł. Ale kombinując dało by się zrobić
    > za 50 zł. Inaczej jeszcze przy grubości 15 cm robiąc z tego linka
    > powyżej i grubości 25 mm, tniesz na pół masz 15 cm (oczywiście lepiej
    > mieć te 30 cm) podkład i koszt ~ 75 do 80 zł - lub przy 30 na gotowo ~
    > 150 zł.

    To ja może spytam o co innego, bo zawsze mnie ciekawił łuk, ale nie
    miałem możliwości postrzelać z jakiegoś normalnego. A cisowe gałęzie się
    nie liczą.

    Jakie opóźnienie musi być, aby nie zniszczyć strzały? Bo chyba miękka
    nawet deska, to za duże opóźnienie. Hamowanie powinno być na kilku?
    kilkunastu cm? Jeszcze więcej?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam