  • 11. Data: 2019-07-16 07:36:05
    Temat: Re: Jaka powłoka na OSB na podłodze?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.07.2019 o 20:07, Irokez pisze:
    > Przyglądałem się mocno Sentic do posadzek i Dekoral antypoślizgowa do
    > betonu ale ani nie wydedukowałem na bazie właściwie czego to jest
    Jak chcesz dowiedzeić się co to za farba, to szukaj pod hasłem "karta
    techniczna", "specyfikacja produktu" ewentualnie "karta niebezpiecznej
    substancji chemicznej". Każdy producent musi to publikować i większość
    się stosuje.
    Z ciekawości zobaczyłem Sentic i piszą, że to akrylowo-silikonowa.
    Jacek

  • 12. Data: 2019-07-16 15:32:59
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2019-07-16 o 07:36, Jacek pisze:

    > Z ciekawości zobaczyłem Sentic i piszą, że to akrylowo-silikonowa.

    O to to. Kapon i chemolak mają bardzo trujące i podstępne opary.
    Szukałbym wodnych akryli do podłóg, schodów, itp. Dzieci pomalują.
    --
    A S

  • 13. Data: 2019-07-16 17:14:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 16.07.2019 o 15:32, A S pisze:
    > O to to. Kapon i chemolak mają bardzo trujące i podstępne opary.
    > Szukałbym wodnych akryli do podłóg, schodów, itp. Dzieci pomalują.
    Chemolak jest od dawna wycofany. Był to naprawdę dobry lakier (u mnie 26
    lat i przetarł się jedynie na krawędziach schodów i progów.
    Kto malował przestrzegając zasad BHP ten nie ucierpiał.
    Wiadomo, że teraz bezpieczeństwo jest najważniejsze. Dodam, że wiele
    ważnych instytucji państwowych miało bezpieczeństwo na szyldach, jak na
    przykład UB, SB, RSHA, STASI ;-)

    Jacek