  • 1. Data: 2019-07-13 17:34:48
    Temat: program do projektowania mebli
    Od: Budyń <b...@g...com>

    potrzebuję meble nie-kuchenne zaprojektować, jakis darmowy programik znacie?
    Najlepiej z rozkrojem płyt.

    b.

  • 2. Data: 2019-07-13 17:42:59
    Temat: Re: program do projektowania mebli
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń potrzebuje meble nie-kuchenne zaprojektować:

    > jakis darmowy programik znacie?
    > Najlepiej z rozkrojem płyt.

    Ludwik XIV czy XVI?

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2019-07-13 19:02:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 13 lipca 2019 17:34:49 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > potrzebuję meble nie-kuchenne zaprojektować, jakis darmowy programik znacie?
    > Najlepiej z rozkrojem płyt.

    Pro100 :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2019-07-13 19:29:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-13 o 17:34, Budyń pisze:
    > potrzebuję meble nie-kuchenne zaprojektować, jakis darmowy programik znacie?
    > Najlepiej z rozkrojem płyt.

    Będziesz się uczył obsługi programu do jednego mebla?
    Narysuję Ci za darmo. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2019-07-13 20:40:35
    Od: WS <L...@c...pl>

    dynaplan bluma, rozkroj np. na centrum.meble.pl

  • 6. Data: 2019-07-13 21:11:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Będziesz się uczył obsługi programu do jednego mebla?

    Uwaga natury ogólnej: *obsługi programu*, czy *posługiwania się programem*?
    Wielu ludzi twierdzi, że potrafi obsługiwać komputer, ale tylko część
    z nich potrafi się komputerem posłużyć. Ci pozostali wciąż narzekają na
    "gupie programy", których oni *muszą* używać.

    > Narysuję Ci za darmo. :-)

    On chyba chce mieć mebel, nie rysunek. Mam też wrażenie, że sam chce
    ten sprzęt zbudować. Zwykle da się według projektu zrobionego odręcznie
    ołówkiem na papierze w kratkę. Posługiwania się ołówkiem uczą już w
    przedszkolu (outsourcingu dopiero na SGH). Nie o to jednak w tym przypadku
    chodzi.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2019-07-13 21:34:38
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 13 lipca 2019 19:29:01 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > Będziesz się uczył obsługi programu do jednego mebla?

    do trzech :)

    > Narysuję Ci za darmo. :-)

    serdecznie dziekuje, ale wolę sam. Najwyżej zrobie jak zwykle, w corelu :-)

    b.

  • 8. Data: 2019-07-13 21:39:10
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2019-07-13 o 21:34, Budyń pisze:

    > do trzech :)

    > serdecznie dziekuje, ale wolę sam. Najwyżej zrobie jak zwykle, w corelu :-)

    To jak już masz to robić w Corelu to lepiej zrobić w Sketchupie. Tyle,
    że wymiary płyt trzeba sobie zdjąć z obrazka, chociaż może jest też
    jakiś sposób na to.

    Pozdrawiam

    DD

  • 9. Data: 2019-07-13 22:51:18
    Od: u...@d...invalid

    W dniu 2019-07-13 o 21:39, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > To jak już masz to robić w Corelu to lepiej zrobić w Sketchupie. Tyle,
    > że wymiary płyt trzeba sobie zdjąć z obrazka, chociaż może jest też
    > jakiś sposób na to.

    Właśnie chciałem polecić SketchUp-a. Są do niego pluginy, i są też takie
    do rozkroju. Ale tych do rozkroju nie używam. Przekombinowane są one. A
    kilka ich jest.

    Ale na początek lepiej rozpocząć od opanowania programu. Używam go wiele
    lat i do mebli jest idealny.

    A jeżeli chcesz jednak rozkrój to ten jest nadal darmowy dla
    hobbystycznych zastosowań.
    https://www.maxcutsoftware.com

    Robert

  • 10. Data: 2019-07-13 23:28:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tam gdzie zyjecie nie ma sklepow typu sobieradek? Takich co plyty z przycieciem
    sprzedaja? W takim sklepie na Pogonowskiego w Lodzi daje wymiary i ewentualnie jak
    sloje czy inny wzor ma byc. Przyjezdzam w umowionym terminie, bo nie zawsze od reki
    potna, i odbieram pociete. Ten co obsluguje pile program do rozkroju ma w glowie. Do
    tego ma oczy i mnostwo resztek z innych ciec. Praktycznie zawsze placilem za to co
    wyszlo z sumowania ksztaltek. Ceny na plyty maja troche wyzsze niz w zagranicznych
    marketach budowlanych. Zauwazylem ze plyty maja w lepszym gatunku. Sa twardsze.
    Pozioma pila jaka maja lepiej trzyma katy niz pionowa w markecie. Nigdy im sie nie
    zdarzylo zeby przy cieciu plyta im sie wylupala.