  • 11. Data: 2019-07-14 14:01:31
    Temat: Re: program do projektowania mebli
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 13 Jul 2019 21:11:11 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
    > On chyba chce mieć mebel, nie rysunek.

    Rysunek mieć często lepiej niż sam przedmiot. Lżej, taniej i
    elastyczniej. Po dalszą argumentację odsyłam do dzieła Saint-Exupery.

    > Zwykle da się według projektu zrobionego odręcznie
    > ołówkiem na papierze w kratkę.

    I ja tak robię, aczkolwiek raczej na papierze białym. Wszelakie urzędy
    mnóstwo mi tego przesyłają - szkoda drzew na papier w kratkę, kiedy
    dobrzy ludzie oddają mi nagminnie całkiem dobre, ledwo zapisane kartki.

    > Posługiwania się ołówkiem uczą już w przedszkolu

    W tym przypadku uwaga nietrafiona, bo tutaj cały nacisk poszedł zdaję się
    na naukę literatury pięknej na pamięć (nam strzelać nie kazano).

    Mateusz

  • 12. Data: 2019-07-14 14:04:05
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Zauwazylem ze plyty maja w lepszym gatunku

    np.: Eggera jak już ktoś miał okazję "marketowy" mebel, krono i
    wspomnianego eggera to rozumie skąd różnica w cenie ;)

    Robak

  • 13. Data: 2019-07-14 14:25:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Rysunek mieć często lepiej niż sam przedmiot. Lżej, taniej i elastyczniej.
    > Po dalszą argumentację odsyłam do dzieła Saint-Exupery.

    Znakomita lektura. Zwłaszcza dla kogoś, kto zajmuje się dostarczaniem
    baranków dla ludności. Warto skorzystać z zawartych tam wskazówek
    marketingowych.

    Jarek

    --
    Jeżeli mówicie dorosłym: "Widziałem piękny dom z czerwonej cegły, z geranium
    w oknach i gołębiami na dachu" -- nie potrafią sobie wyobrazić tego domu.

  • 14. Data: 2019-07-15 08:01:36
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-07-14 o 14:04, Sir_Robak pisze:

    > np.: Eggera jak już ktoś miał okazję "marketowy" mebel, krono i
    > wspomnianego eggera to rozumie skąd różnica w cenie ;)

    A jak ktoś nie miał i nie wie jaka jest różnica w cenie, ani w którą
    stronę, to napiszesz kilka słów na ten temat?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2019-07-15 18:17:20
    Temat: program do projektowania mebli
    Od: g...@g...com

    Meble.pl ma jakieś narzędzie do wymyslania typowych mebli.