    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaka pralka?
    Date: Wed, 31 Oct 2018 10:38:39 +0100

    W dniu 31.10.2018 o 10:26, Maciek pisze:
    > Doradzicie coś, co będzie przyzwoicie prać i płukać, a do tego wytrzyma
    > dłużej niż gwarancja i będzie się dało serwisować?

    Poprzednio miałem Indesita - nie polecam.
    Od kilku lat mam Electrolux Inverter - polecam. Dobrze pierze, jest
    cicha, płynna regulacja obrotów chyba będzie korzystna dla trwałości
    łożysk. Kilka parametrów można nastawiać ręcznie.
    Chyba wszystkie współczesne pralki mają płytki elektroniki niczym nie
    zabezpieczone. Wygląda to na celowe działanie, bo u kolegi w Boschu za
    3000 zł pół roku po gwarancji wysiadła elektronika. Koszt naprawy 900
    zł. Kupił więc nową pralkę za 1000.
    Ja w swojej, jak był całkiem nowa potraktowałem płytkę elektroniki
    lakierem elektroizolacyjnym 3M. Liczę, że to pomoże przeżyć elektronice
    dłużej, niż okres gwarancji + kilka miesięcy.
    Jacek

    PS
    jeszcze wczesniej miałem Wiatkę - polecam ;-)
    no, ale to inna epoka