  • Data: 2018-10-31 14:39:31
    Temat: Re: Jaka pralka?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 31 października 2018 10:26:48 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > Wiem, to już nie budowanie, tylko urządzanie, ale grupa *.dom zdechła.
    >
    > Poradzicie, jaką pralkę wybrać? Właśnie padło mi łożysko w 18-letnim
    > Elektroluksie. Jeśli je wymienię, kwota za naprawy w tym roku wyniesie 550
    > zł, więc zastanawiam się nad nową pralką.
    > Nie potrzebuję super bajerów - ma być ładowana od przodu, mieścić co
    > najmniej 6 kg i wirować 1000-1200 obr./min.
    > Poza tym powinna być niezawodna i tu zaczynają się chyba schody - z tego co
    > czytam, sporo pralek to dziś jednorazówki z plastikowym zbiornikiem i
> [...]

    Od 9 lat używamy 8 kg pralki LG. Jakby co to model podam wieczorem
    W standardzie miała 2 letnią normalna gwarancję i 7letnią gwarancję na silnik i bęben
    bodajże.
    Ale ani z tej 2 letniej ani z tej 7 letniej nie było potrzeby korzystać
    Pralka działa do dzisiaj bez problemu i wyglada ze jeszcze troche podziała.
    I co najwazniejsze to nigdzie rdzy nie widać a inne pralki w okolicy szufladki na
    proszek i przy drzwiach po kilku latach rdzewieją.