  • Data: 2018-11-01 11:06:42
    Temat: Re: Jaka pralka?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 31 Oct 2018 10:26:52 +0100, Maciek

    > Poradzicie, jaką pralkę wybrać? Właśnie padło mi łożysko w 18-letnim
    > Elektroluksie. Jeśli je wymienię, kwota za naprawy w tym roku wyniesie 550
    > zł, więc zastanawiam się nad nową pralką.

    Miałem to samo. Tzn. wymieniłem łożysko w moim 18-letnim Boschu, który
    pochodził jeszcze dwa lata i zaczął padać programator, albo coś innego co
    uniemożliwiało całkowite odpompowanie wody przy wirowaniu. Ale po
    własnoręcznej wymianie łożyska (o której zdaje się tataj nawet pisałem) już
    bym tego nie powtórzył. Za dużo krwi, nerwów i kasy. W zamian kupiłem
    pralko-suszarkę, też Boscha, głównie jako poligon doświadczalny przed
    wyposażeniem pralni w nowym domu, gdzie waham się pomiędzy palką a
    pralko-suszarką. Do tego oczywiście suszarka jako drugie urzadzenie
    niezależnie od tego czy stanie pralka czy pralko-suszarka.

    --
    Pozdor
    Myjk