  • Data: 2018-11-01 21:09:40
    Temat: Re: Jaka pralka?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-01 o 20:43, Lisciasty pisze:
    > Ja też jestem ale to jest ciężka sprawa. Próbowałem kiedyś Polarów,
    > gówno jakich mało, niecałe 3 lata pochodziło i padło. Teściowa kupiła
    > nowe Gorenje, napieprzało tak po pralni że ubiło 3 płytki na podłodze.
    > Mama miała nowego Siemensa, też coś się uwaliło po roku. Chętnie kupię
    > nowe ale jak ma mi takie gówno paść po krótkim czasie to się robię
    > zniechęcony do nowego i kupuję za tysiaka Helmuta, który nowy kosztował
    > tysiaka euro. I wtedy można to użytkować.
    > Jak się skończą pilniejsze wydatki to sobie kupię nowego Helmuta za 4 tysiaki, a co
    ;)

> [...]

    Wiatka u mojej mamy przepracowała ponad 30 lat. Fakt raz czy nawet 2
    razy był wymieniony programator za grosze. Po 30 latach użytkowania
    zabrał ją brat, bo mu akurat padła pralka :) tzn. spaliła się od peta.
    Wiatka jeszcze by podziałała gdyby brat nie miał w zwyczaju palić
    papierosów w trakcie "posiedzenia" i pozostawiać petów na pralce,
    zapominając o nich. Pralka dokonała żywoty tylko dlatego, że się zapalił
    przedni, plastikowy panel od pozostawionego na nim peta. Kolejna z resztą.

    Nawet po 30 latach w Wiatce nie było widać korozji.

    Ale niestety już takich trwałych pralek nie ma i nie będzie. Ponadto
    pralek, które miały podłączenie zimnej i ciepłej wody.

    Co do pralek to używam kilku pralek Amica. Najstarsza z nich ma prawie
    20 lat. Niestety trochę rdzy już się pojawiło.

    Ale rekordzistką korozji była pralka Ardo, która tak skorodowała, że po
    4 latach sama się przewróciła :)