  • Data: 2018-11-01 20:43:09
    Temat: Re: Jaka pralka?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 listopada 2018 20:27:50 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Choć osobiście jestem za kupowaniem nowych, a nie używanych po Helmucie.

    Ja też jestem ale to jest ciężka sprawa. Próbowałem kiedyś Polarów,
    gówno jakich mało, niecałe 3 lata pochodziło i padło. Teściowa kupiła
    nowe Gorenje, napieprzało tak po pralni że ubiło 3 płytki na podłodze.
    Mama miała nowego Siemensa, też coś się uwaliło po roku. Chętnie kupię
    nowe ale jak ma mi takie gówno paść po krótkim czasie to się robię
    zniechęcony do nowego i kupuję za tysiaka Helmuta, który nowy kosztował
    tysiaka euro. I wtedy można to użytkować.
    Jak się skończą pilniejsze wydatki to sobie kupię nowego Helmuta za 4 tysiaki, a co
    ;)

    L.