  • Data: 2018-11-01 09:51:17
    Temat: Re: Jaka pralka?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ja od lat kupuje pralki używane, jest tu taki koles co sciaga z niemiec,
    odpicowuje i sprzedaje. Koszt pralki ponizej 400zł. A jak mi sie kiedys taka zepsula
    to pojechalem po następną. I kupiłem. ale koles był obrazony ze nie przywiozlem
    zepsutej, potem mi ją naprawil za 100zł :)

    Przymierzam się do pralkosuszarki albo pralki+suszarki - oglądałem na
    alliegro i jest tego od metra... tylko się cykam czy nie wywalę kasy w
    błoto...
    Z drugiej strony nowy zestaw jaki by mi pasował to 4-5kpln :/