  • Data: 2018-11-01 09:32:47
    Temat: Re: Jaka pralka?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 01 Nov 2018 09:13:25 +0100, Maciek wrote:
    > Dnia Wed, 31 Oct 2018 22:04:12 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Normalnie nie wierzę w teorie spiskowe, ale... dlaczego proudukowane
    > wciąż pralki przodujące w niemieckich rankingach są w ogóle niedostęne w
    > Polsce?

    Ja tam myślę że to żaden spisek, a najzwyczajniejsze realia handlowe.
    Polski rynek jest generalnie biedny, więc producenci kierują (lub
    importerzy importują) tam głównie budżetowy towar, bo tylko ten schodzi w
    zadowalającym stopniu. Sytuacja ekonomiczna powoli się zmienia, ale do
    standardów zachodnich jeszcze daleko. No ale jeśli trend się utrzyma, to
    za kilka-kilkanaście lat różnice ekonomiczne między Polską a Europą
    zachodnią całkiem się zatrą - cierpliwości :)

    Mateusz