  • Data: 2015-09-04 22:43:34
    Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zł
    Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-04 o 08:54, martun pisze:
    > Hmm to może jakiś indesit, samsung, jakiś polecają, no żeby pochodziła z
    > 5 lat bez awarii
    niemal wszystkie pralki są takie same, programy się inaczej nazywają i tyle.
    Ktoś sprzedaje pralki z programem do prania odzieży sportowej :)
    W zasadzie nie patrze na firmę i cenę, jak pisałem ostatnią kupiłem pod
    kątem tego co w dwóch poprzednich mi się popsuło, czyli łożyska.
    Unikam tylko producentów co mnie wkur....li. Dla zasady, po prostu źle
    się czuje jak daje im zarobić i tyle.
    Jak kupie pralkę tanią i popsuje się po 4-5 latach to jeszcze pół biedy,
    ale jak kupie drożyznę z wodotryskiem, którego przestane używać po
    tygodniu i się rozwali po tych 4 latach to dopiero się wkurzyć idzie :)