  • Data: 2015-01-19 17:47:10
    Temat: Re: Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mikuś pisze:

    > roznia sie tylko 100 gramami :) jedna 1,3 kg, druga 1,4 :)

    To wszak 7,7% więcej -- dobra i taka różnica. Ale czy w ogóle dobra
    ta szlifierka, to ja wątpię. Mam wrażenie, że te porządne są cięższe,
    choć ani ich nie ważyłem, ani nie mam przed sobą danych katalogowych.
    Do masażu łechcącego taki sprzęt się nada, a czy do szlifowania --
    tego nie wiem.

    Jarek

    --
    I przyszedł Makundrel Cibaśny, żeby zakładać miejscowe kursa masażu i kluby,
    a po nim wnet się pojawił nowy teoretyk elektryczny, Kurupiel Gargazon, żeby