  • Data: 2016-10-03 18:37:53
    Temat: Re: Jaka żywica epoksydowa?
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Doradzono mi KLEJ - ŻYWICĘ EPOKSYDOWĄ do
    > sklejenia od wewnątrz. Spłuczka nie jest od pewnego
    > czasu używana, więc jest SUCHA.

    Nie wiem czy to dobra rada. Zywica epoksydowa jest gesta i nie wniknie w
    pory ceramiki. Wiec co z tego ze jest mocna skoro woda znajdzie sobie
    miejsce tam gdzie nie ma zywicy, przesaczy sie do miejsca gdzie jest
    pekniete szkliwo i wraz bedzie ciekanac.

    Widze dwie opcje naprawy - obie niepewne ale sprobowac nie szkodzi.
    Pierwsza opcja to nalac do spluczki szkla wodnego. Oczywscie ustroj w
    srodku trzeba zdemontowac. Pojdzie tego sporo bo trzeba zalac po same
    brzegi i zostawic na noc albo jeszcze dluzej. Pozniej wylac i dobrze
    wysuszyc. Druga opcja to "otynkowac" spluczeke od wewnatrz jednym z
    materialow budowlanych do ciezkiej hydroizolacji, np. Mapelastic. Bedzie
    drogo bo opakowania sa duze a tobie pojdzie 1/10 worka albo i mniej.