    Subject: Re: Jaki tani młot udarowy do drobnej rozbiórki
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: JDX <j...@o...pl>
    Date: Thu, 28 Jun 2018 14:56:42 +0200

    On 2018-06-28 12:07, Kris wrote:
    [...]
    > 10cm betonu na gruncie to tragedii być nie powinno- połamać na mniejsze kawałki
    U mnie w sam raz nie na gruncie, tylko na fundamencie i podmórówce, na
    wysokości wysokiego parteru - dom to taki typowy sześcianik z połowy lat
    70-tych.

    > Ale jak ma możliwość wypożyczenia młotu to ok
    > Tylko że 100-150zł pisał a nie 20zł
    U mnie też można brać na godziny i też pewnie będzie ze dwie dychy za
    młot - tyle płacił sąsiad kilka dni temu za zagęszczarkę.

    BTW, może macie pomysł jak się do tego zabrać? Ja chcę taras
    podstemplować, kątówką 230 mm zrobić możliwie najgłębsze nacięcie wzdłuż
    fundamentu domu i brać się za kucie.