  • 11. Data: 2009-03-05 13:07:08
    Temat: Re: Jakie największe płytki ceramiczne?
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > grubości nie pamiętam ale majster kładł 2-3 płytki dziennie, były kładzone
    > na styk bez fugi i musiały być bardzo dokładnie
    > bardzo ciężkie w obróbce, a wiercenie dziur w nich to tak z godzinka i 3
    > wiertła na dziure :)

    3 na dzien? To raptem 0,54m2x3 = 1,6m2
    To ile Ty płaciłes za położenie tych płytek?

    Pzdr
    Darek

  • 12. Data: 2009-03-05 13:38:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lagoda wrote:
    > Cześć.
    > Z jakimi największym płytkami ceramicznymi się spotkaliście?
    > Z przeznaczeniem na ścianę, chciał bym by jeden z boków miał
    > przynajmniej 50-60cm.
    > Są takie wielkie?

    tak

    paradyż ma 30 x 95

  • 13. Data: 2009-03-05 14:02:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Darek wrote:

    > 3 na dzien? To raptem 0,54m2x3 = 1,6m2
    > To ile Ty płaciłes za położenie tych płytek?

    standart to tyle ile kosztuje materiał.

  • 14. Data: 2009-03-05 14:28:20
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > standart to tyle ile kosztuje materiał.
    to głupota a nie standard bo bym po robocie pokazał kolesiowi fakture, że
    płaciłem po 5 zł /m2 :)
    płaci sie tyle ile sie ustali - ja płaciłem 30 zł - łazienki mi facet robił
    bardzo długo, ale potem na reszcie podłóg kładł płytki 40x40 i zrobił to w kilka
    dni
    jakieś 100m2 podłogi = 3000 zł

  • 15. Data: 2009-03-05 14:36:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    gasper wrote:

> [...]
    > płaci sie tyle ile sie ustali - ja płaciłem 30 zł - łazienki mi facet
    > robił bardzo długo, ale potem na reszcie podłóg kładł płytki 40x40 i

    a czy przycinał te płytki, gumówką?

    ja bym facetowi co robi za 30 zeta nie dał płytki za 200 do ręki. chyba ze
    to jest hobbysta co robi dla przyjemności.

    ale fakt zę sa tacy co psują rynek robiąc za półdarmo.

    oczywiście facet ci wystawił fakturę VAT za robotę?

  • 16. Data: 2009-03-05 14:44:19
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > a czy przycinał te płytki, gumówką?

    nawet gdyby chciał to by ich gumówką nie przyciął

    > ja bym facetowi co robi za 30 zeta nie dał płytki za 200 do ręki. chyba ze to
    > jest hobbysta co robi dla przyjemności.

    to facet, który płytki kładzie od 30 lat i ma zapisy na 2 lata do przodu

    > ale fakt zę sa tacy co psują rynek robiąc za półdarmo.

    są tacy co na każdej robocie chcą zarobić kokosy - wystarczy na każdą robote
    przy budowie domu brać wyceny, żeby przekonać sie, że różnice sięgają tysięcy
    procent a Ci z górnej półki cenowej najczęściej sami płacą minimalne stawki
    pracownikom, a jak już ktoś robi taniej od nich to psuje rynek :)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-03-05 14:52:38
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > płaciłem po 5 zł /m2 :)
    > płaci sie tyle ile sie ustali - ja płaciłem 30 zł - łazienki mi facet
    > robił

    30zł i 1,5m2 na dzien?
    Ja co prawda sam mam zamiar targowac sie o ceny i to
    ostro przy budowie, ale taka cen wydaje sie az neiprawdopodobna.
    Po odliczeniu przyjazdu, amortyzacji jego narzedzi, to mu
    niewiele chyba zostało na czysto...

    Pzdr
    Darek

  • 18. Data: 2009-03-05 14:58:53
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > ja bym facetowi co robi za 30 zeta nie dał płytki za 200 do ręki. chyba ze
    > to jest hobbysta co robi dla przyjemności.

    ale jak ten sam powie 200zł za m2 to byś mu dał? ;-)
    To chyba jednak złe podejście do problemu, ja takie drogie płytki
    powerzył bym komuś kogo robotę mogłem gdzieś zobaczyć, cena
    akurat nie ma tu znaczenia - jeżeli chodzi o ocenę.

    Pzdr
    Darek

  • 19. Data: 2009-03-05 15:07:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Darek wrote:

> [...]
    > ostro przy budowie, ale taka cen wydaje sie az neiprawdopodobna.
    > Po odliczeniu przyjazdu, amortyzacji jego narzedzi, to mu

    śpi u klienta dojeżdza pksem ma kielnie i wiaderko... :)

    podatkó i zusu nei płąci to go stać.

  • 20. Data: 2009-03-05 15:14:51
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ostro przy budowie, ale taka cen wydaje sie az neiprawdopodobna.
    > Po odliczeniu przyjazdu, amortyzacji jego narzedzi, to mu

    pisałem w innym poście, że facet odbił to sobie na podłogach, które zrobił w
    kilka dni i wszyscy byli zadowoleni :)