eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Jeśli ktokolwiek się zastanawia, dlaczego rotacyjna koalicja pod wodzą PO odwołała członków komisji ds. zbadania wpływów rosyjskich w Polsce - to niech posłucha dzisiejszego wystąpienia Premiera M. Morawieckiego. Mina słuchającego prawdy D. Tuska, be

  • 1. Data: 2023-11-29 21:02:03
    Temat: Jeśli ktokolwiek się zastanawia, dlaczego rotacyjna koalicja pod wodzą PO odwołała członków komisji ds. zbadania wpływów rosyjskich w Polsce - to niech posłucha dzisiejszego wystąpienia Premiera M. Morawieckiego. Mina słuchającego prawdy D. Tuska, be
    Od: a a <m...@g...com>

    Adam Andruszkiewicz
    @Andruszkiewicz1
    ?
    Follow
[...]
    Tuska, bezcenna...podajcie dalej!

    https://twitter.com/i/status/1729946757373521955

  • 2. Data: 2023-11-30 10:22:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-11-29 o 21:02, a a pisze:
    > Adam Andruszkiewicz
    > @Andruszkiewicz1

    Wypad z tym ruskim faflunem stąd

  • 3. Data: 2023-11-30 13:18:25
    Temat: NIE WYCIAGAC TEGO GOWNA "a a" Z KLOPA
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 30.11.2023 o 10:22, Lisciasty pisze:

    > Wypad z tym ruskim faflunem stąd

    Nie wiem po co wyciągasz tego troll-a z niebytu, ja już go od dawna mam
    w klopie, tam gdzie jego miejsce.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2023-12-01 00:24:18
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 30.11.2023 o 10:22, Lisciasty pisze:

    > Wypad z tym ruskim faflunem stąd

    Jesteś idiotą?
    Gadaj sobie z tym ścierwem na priv, nie zaśmiecaj nim grupy.

    --
    -
    Akarm

  • 5. Data: 2023-12-01 00:37:02
    Temat: Re: Jeśli ktokolwiek się zastanawia, dlaczego rotacyjna koalicja pod wodzą PO odwołała członków komisji ds. zbadania wpływów rosyjskich w Polsce - to niech posłucha dzisiejszego wystąpienia Premiera M. Morawieckiego. Mina słuchającego prawdy D. Tuska
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 1 December 2023 at 00:24:23 UTC+1, Akarm wrote:
    > W dniu 30.11.2023 o 10:22, Lisciasty pisze:

    goowno niech spierdziela do sracza
    i to szybko