  • 471. Data: 2014-07-10 09:33:49
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Uwaga! Brednie, kłamstwa i demagogia.

    ROTFL - Jak zwykle morze argumentów.
    A może Ty też nie rozumiesz na czym polega demokracja - cóż zawsze możesz
    tupać nóżką, ale i tak to większość będzie stanowiła prawo :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 472. Data: 2014-07-10 09:37:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

    > dokładnie. podpisuję się pod tym.

    ROTFL.

    Zabronić w przestrzeni publicznej nawoływania do bycia dobrym człowiekiem?
    Wy się dobrze czujecie, czy Wam całkiem odpierdoliło?

    Może najpierw poczytajcie sobie jakie wartości promuje KK, a później się
    wypowiadajcie. Tak się wartości propagowane przez KK to te same co propaguje
    większość religii oraz filozofii w tym humanizm tak bezrozumnie promowany
    przez tzw. ateistów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 473. Data: 2014-07-10 10:01:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Jul 2014 23:35:49 -0700 osobnik zwany Budyń napisał:

    > Wiekszosc okresla zasady. To sie nazywa demokracja.

    to się nazywa dyktatura większości. Która zresztą jest mylącą nazwą bo
    zawyczaj jest to narzucane przez wrzeszczącą mniejszość

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 474. Data: 2014-07-10 10:02:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 09:33:49 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    >
    > ROTFL - Jak zwykle morze argumentów. A może Ty też nie rozumiesz na czym
    > polega demokracja - cóż zawsze możesz tupać nóżką, ale i tak to

    chyba, ze nie podoba się KK to będzie wrzask, że większość jest
    dyskryminowana

  • 475. Data: 2014-07-10 10:12:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-10 00:05, ikka pisze:

    > dobrze, powiem prościej - ponieważ tylko kk mógł zdecydować, które dni
    > są wolne od pracy, więc jest on uprzywilejowany.
    > teraz zajarzyłeś?

    Przeciez nie kosciol wprowadza dni wolne od pracy tylko wybrancy woli
    narodu. Jak bedzie wiecej ateistow to byc moze doczekamy sie tygodnia
    wolnego z okazji postawienia teczy.

    Pozdro.. TK

  • 476. Data: 2014-07-10 10:30:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-10 01:58, uzytkownik pisze:

    > Nie.
    > Twierdzę, że piszesz pierdoły.

    Nie moj drogi. Ty masz problemy z demokracja. Piszac wyze, ze jakoby ja
    nie wiem jak dziala panstwo jest obrazaniem sie na glos wiekszosci.

    > Skończ już z tym pier.... i mieszaniem sensów moich wypowiedzi, bo
    > świadczy to tylko o tym, że albo masz problem ze zrozumieniem czyichś
    > wypowiedzi, albo też mataczysz z pełną premedytacją.

    Ale czy to moja wina, ze takie zyciowe powody podajecie?
    Zrozumialbym gdybysmy pisali o islamie, swietej wojnie, czy czyms takim,
    ale u nas? No wez sie zlituj. Kolejny przyklad krzyza w sejmie jest po
    prostu nudny.

    Pozdro.. TK

  • 477. Data: 2014-07-10 10:37:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-10 02:02, uzytkownik pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Uwaga! Brednie, kłamstwa i demagogia.

    A Ty na to, ze krzyz w sejmie i kalendarzyk malzenski.

    Tym co napisal Ergie powinniscie przecierac codzien oczy. Jeden z
    najbardziej obiektywnych postow w tej dyskusji, ale i na to nie masz
    argumentow. Ja wiem dlaczego, bo temu nie da sie zaprzeczyc.
    Zobacz co sie dzieje w Palestynie i Izraelu. A Ty katlikow nazywasz
    fanatykami.

    Pozdro.. TK

  • 478. Data: 2014-07-10 11:01:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.07.2014 10:01, masti pisze:

    > to się nazywa dyktatura większości. Która zresztą jest mylącą nazwą bo
    > zawyczaj jest to narzucane przez wrzeszczącą mniejszość

    Empiryczny dowód na to, że katofaszystowscy "strażnicy moralności" są w
    Polsce w mniejszości: producenci i sprzedawcy prezerwatyw robią niezły
    biznes.

  • 479. Data: 2014-07-10 11:04:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-10 00:03, ikka pisze:

    Odniose sie tylko do tego, bo co do reszty nie chce sie powtarzac.
    Poglad wyrazilem, a Ciebie i tak nikt nie przekona.

    > owszem. tylko że mówimy chyba o czym innym. ja mówię o prawie do
    > antykoncepcji i prawie do środków wczesnoporonnych oraz o prawie do
    > aborcji w granicach obowiązującej ustawy.
    > ty chyba mówisz o jakichś wymyślonych ludziach, którzy się skrobią co
    > pół roku.

    Zacytuje Ci to co pisze w tej dyskusji Uzytkownik:
    "Wśród znajomych wiem o kilku przypadkach dokonania aborcji. Jedna z
    kobiet wiem, że dokonała już kilkakrotnie. Wszystkie te, o których wiem,
    są i były mężatkami kiedy zaszły w ciąże, raczej zaszły w ciąże ze
    swoimi mężami.
    Jak myślisz? Czy te aborcje powiększyły statystyki legalnie
    przeprowadzonych aborcji?"

    Jezeli to jet prawda, to jestem przerazony. Chyba, ze Uzytkownika
    znajomi to stali bywalcy oddzialu psychiatrycznego.

    > gdyby bóg nie chciał, żebyśmy umieli usunąć ciążę, nie dałby nam mózgu,
    > któr pozwala wymyśleć, jak to zrobić. ripostując.

    I zabijac tez swoich rodzicow np? Gwalcic nastolatki tez?
    Nie mieszaj w to Boga. To ludzkie zlo, a nie Bog.

    > gdyby był bóg, zsyłałby dzieci tym, którzy się o nie modlą. ripostując.

    Tobie sie tak wydaje.

    > gdyby był bóg, to nieszczęsne niemowlę miałoby mózg w czaszce.
    > katolicka śmieszna deklaracja sumienia miesza w to boga. więc pytam,
    > czy bóg, w którego wierzycie by to pochwalił?

    Dziecko zmarlo, wiec na te pytania odpowiedz sobie sama. Ja odpowiedzi
    nie znam.

    > wiadomo, w szpitalu św rodziny wszyscy pracownicy i pacjenci są
    > katolikami, tak jak w przedszkolu kubusia puchatka wszyscy są
    > niedźwiedziami...

    Relatywizujesz cos, co wydaje sie logiczne. Ja uwazam, ze lepiej jak
    taka informacja bedzie przed, a nie pozniej zdziwienie.

    Pozdro.. TK

  • 480. Data: 2014-07-10 12:39:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 10 lipca 2014 09:29:02 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > W dniu 2014-07-08 08:30, Budyďż˝ pisze:
    > Czy aby na pewno piszemy o tym samym?
    > Ja nie pisz� o modelu konserwatywnym, lecz o modelu jaki uwa�a KK za
    > jedynie s�uszny. Mam wi�c prawo nazywa� go modelem katolickim.

    gdyby był popierany wyłącznie przez kk to mialbys prawo. go

    > Zaďż˝ model B to model rozszerzony o to, czemu siďż˝ przeciwstawia KK np.
    > antykoncepcja i nauczanie jej stosowania.

    wciaz mówimy o tym samym - kk sie przeciwstawia, a ja ci wykazałem dlaczego. Odnies
    sie do argumentow liczbowych. Bo na razie stoisz na stanowisku "bo ja tak chcę, i mam
    przeswiadczenie ze mam racje" - to nieco za mało.

    ksiazek z roznych dziedzin. Chcesz spis?
    > Wy acz, ale na szcz�cie KK nie uda�o si� zmieni� Konstytucji RP, cho� >
    dla takich pozycji zapewne by to zrobiďż˝:
    > https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=%E2%80%9EZ%C5%82oty%20kompas
    %E2%80%9D%20%2B%20ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82
    > Mam Ci jeszcze wskaza� wi�cej takich "rodzynk�w", z kt�rymi walczy KK?

    No jasne, dawaj liste wszystkich pozycji zakazanych i zobaczymy jaki to procent
    całosci. Udowodnisz łatwo ze KK "usilnie ogranicza dostďż˝p do wiedzy".

    ja tak chcďż˝" jest srednio sensowne.
    > Ma by� tak, jak chce tego spo�ecze�stwo. Skoro spo�ecze�stwo chce
    poznaďż˝
    > A i B to ma by� A i B, a nie tylko A lub B w imi� oboj�tnie jakiej
    > ideologii.

    piszesz ze tego chce spoleczenstwo - no ale to trzeba udowodnic - na razie wyglada na
    to ze spoleczenstwo przed seksualizacja dzieci sie broni. Wobec tego wazne sa liczby
    - ile osob chce seksualizacji, ile jest przeciw, ila ma w d....
    Jak beda liczby to ocenimy czy spoleczenstwo chce!

    > Zauwa�, �e nie pisz� tego jako osoba nastawiona przeciwko KK. Pisa�em,
    > �e uczestniczy�em w naukach "�ycia rodzinnego" prowadzonego przez o.
    > Jana G�r�.
    > Dzi�ki temu pozna�em dobrze model A i popieram tego typu nauki i
    > wyk�ady, bo sam wiele z nich wynios�em. Jestem natomiast przeciwny
    > zabranianiu przez KK poznawania i praktykowania modelu B.

    nie zwrocilem uwagi, dzieci masz?

    > Typowe mataczenie. Nie zgadza siďż˝, ale zgadza siďż˝, choďż˝ siďż˝ nie zgadza.

    nie ma to jak przyjecie nowej informacji :-)

    abortowac po prostu zaplacic za urodzenie, a dziecko oddac innej parze (chyba jest
    zapotrzebowanie bezdzietnych?)
    Drogo.

    > "Gratuluj�" pomys�u :)

    > Teraz sobie wyobra� co by si� zacz�o dzia�. Matki, prostytutki
    > zacz�yby rodzi� dla kasy. Alfonsi zamiast pilnowa� prostytutek przy
    > drodze zajmowaliby si� pozyskiwaniem klient�w na zakup dziecka i

    zeby bylo oplacalniej niz w invitro koszt musialby byc ze 3x mniejszy. Juz widze jak
    sie przestepcy na to rzucają. No ale warto o tym tez pomyslec.
    Ale z szukaniem klientów na dzieci to sie nie ropedzaj -tym zasjmuje sie panstwo.

    Pewnie ze znacznie sensowniej było ta kase zaplacic zwyklej rodzinie.
    Biorac pod uwage stan ubezpieczen spolecznych my tych dzieci najnormalniej
    potrzebujemy.

    zrobmy akcje "katole i reszta wspólnie" na rzecz wyplat dla rodzicow jako zacheta dla
    posiadania dziecka :-)

    b.