  • 521. Data: 2014-07-11 12:54:51
    Temat: Re: Jezioro
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 12:36:18 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Nie znam tego przedstawienia. To pewnie zle. Z tego co slysze to narusza
    > uczucia religijne wiekszosci, a ta ma prawo do wlasnej oceny.

    kto z protestujących widział? Pomijając już to, że nie musisz chodzić na
    biletowane zamknięte przedstawienie skoro Ci się nie podoba

    >Juz tu
    > pisalem, niech pojada do muzulmanow skoro tacy odwazni. Nie widzisz
    > roznicy?

    A to my tu rozmawiamy o muzułmanach?
    Ciekawe czemu katolicy uważają ich za wroga, podobnie jak żydów mimo,m że
    wyznają tego samego Boga?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 522. Data: 2014-07-11 12:54:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

    > Nawoływanie do dyskryminacji osób o innej orientacji, narzucania innym
    > przemocą własnych wątpliwych standardów moralnych, nawoływanie do
    > łamania prawa oraz nawoływanie do narażania ludzi na utratę zdrowia lub
    > życia z powodu traktowania tych ludzi jako pozbawionego osobistych praw
    > inkubatora rozpłodowego nie jest nawoływaniem do bycia dobrym.

    > obawiam się, że ergie tego nie zrozumie. nie jest w stanie. patrzenie
    > przez zakurzonego bulaja znacznie go organicza.

    Oczywiście że nie rozumiem!
    A Ty rozumiesz "nawoływanie do bycia dobrym" jako "nawoływanie do
    dyskryminacji itd."? Jeśli tak to bardzo mi przykro. Poważnie. Niezależnie
    od tego w co lub w kogo wierzysz umiejętność czytania ze zrozumieniem jest
    przydatna :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 523. Data: 2014-07-11 13:03:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > czy ten kto oburza sie na pokazanie przez dr. Dębskiego zdjęć płodu ze
    > sprawy dr. Chazana oburzał się na takie zdjęcia na "wystawach
    > aborcyjnych"?

    Po pierwsze jeśli dziecko się urodziło żywe to są to już zdjęcia "dziecka",
    a nie "płodu".
    To tylko tak gwoli ścisłości naukowej.

    Jakie "takie" zdjęcia? Jeśli chodzi o temat to są zupełnie _inne_ zdjęcia.
    Natomiast jeśli chodzi o drastyczność to są jak najbardziej porównywalne i
    oczywiście masz słuszność że należałoby się oburzać jednakowo w obu
    przypadkach, albo wcale.

    > a co mają ateiści do tego przedstawienia?

    Bronią prawa do pokazywania tego przedstawienia, więc ciekawi mnie czy
    innych wolności wypowiedzi (czy też realizacji artystycznej) też bronią czy
    tylko tego przedstawienia.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 524. Data: 2014-07-11 13:06:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2014 12:51, masti pisze:

    > logiki też zakażesz?

    Jasne - logika to wróg religii.

  • 525. Data: 2014-07-11 13:10:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2014 12:51, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Jak zwykle nie zrozumiałeś nic a piszesz. Najwyraźniej inaczej rozumiemy
    > sformułowanie "nawoływanie do bycia dobrym". Skoro według Ciebie to
    > oznacza dyskryminację, łamanie prawa itd. to znaczy że jesteś idiotą.
    > Tylko tyle.

    To tylko oznacza, że jesteś hipokytą, zaślepionym kłamcą.

    Tak niestety właśnie wygląda nawoływanie do bycia "dobrym" przez kler i
    powołujących się na "klauzulę sumienia" fundziaków.

    > Nie wypowiadaj się na temat doktryny wyznań chrześcijańskich, ani

    Bo co, spalisz mnie na stosie?

    > żadnych innych których nie rozumiesz. Jeśli ktoś Ci wmówił że kościół

    Rozumiem lepiej od was, "owieczki".

    > katolicki nawołuje do nietolerancji to Cię po prostu okłamał a ty
    > uwierzyłeś jak dziecko. Wystarczy poznać absolutne podstawy by wiedzieć
    > że nadrzędnym przykazaniem jest przykazanie miłości bliźniego. Jeśli
    > miłość bliźniego rozumiesz jako dyskryminację - to jak wyżej - jesteś
    > idiotą. Tylko tyle.

    Dziwne, bo jak dwóch bliźnich tej samej płci chce się kochać i założyć
    rodzinę, to katole robią straszny dym.

  • 526. Data: 2014-07-11 13:13:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2014 12:53, collie pisze:

    > I przy okazji spytam tak z ciekawości - Ciebie, nie Ergiego, bo widzę,
    > żeś zorientowana - Ergie to wodniak? Tylko nie wiem, czy na arce były
    > bulaje...

    Były replikatory i komory hibernacyjne ;->

  • 527. Data: 2014-07-11 13:16:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 13:03:55 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    > porównywalne i oczywiście masz słuszność że należałoby się oburzać
    > jednakowo w obu przypadkach, albo wcale.

    ale jakoś się nie oburzałeś

    > Bronią prawa do pokazywania tego przedstawienia, więc ciekawi mnie czy
    > innych wolności wypowiedzi (czy też realizacji artystycznej) też bronią
    > czy tylko tego przedstawienia.

    nie wiem skąd wziąłeś tych ateistów. Bo ja tam w poglądy religijne tej
    masie ludzi broniących prawa nie zaglądałem

  • 528. Data: 2014-07-11 13:21:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 12:51, masti pisze:

    > logiki też zakażesz?

    logiki w wypisywaniu bzdur przez znanego tu, niewychowanego fanatyka?
    Nawolywanie do dyskryminacji osob innej orientacji jest klamstwem.
    Narzucznie przemoca innym wlasnych standardow moralnych tez jest
    klamstwem. Reszte sobie daruje, bo i tak za duzo czasu poswiecilem na
    komentowanie idiotyzmow. Krotkie "klamiesz" wystarczy. Dla wszystkich
    bez zaburzen percepcji jest to oczywiste. Leczenie zaburzen nieodplatnie
    w publicznej sluzbie zdrowia.

    Pozdro.. TK

  • 529. Data: 2014-07-11 13:23:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 13:21:44 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

> [...]
    > komentowanie idiotyzmow. Krotkie "klamiesz" wystarczy. Dla wszystkich
    > bez zaburzen percepcji jest to oczywiste. Leczenie zaburzen nieodplatnie

    nawet nie jesteś w stanie zrozumieć do czego się odniosłem. Piana
    zasłania ci wizję.

  • 530. Data: 2014-07-11 13:31:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2014 13:23, masti pisze:

    > nawet nie jesteś w stanie zrozumieć do czego się odniosłem. Piana
    > zasłania ci wizję.

    Maniuś przejawia klasyczne orwellowskie dwójmyślenie.